Ίσως αυτός να είναι και ένας από τους λόγους που οδήγησε τον ιαπωνικό κολοσσό Rakuten στο να την εξαγοράσει έναντι $900 εκατομμυρίων. Σύμφωνα μάλιστα με τον CEO της εταιρείας Hiroshi Mikitani, η Rakuten με αυτή της την ενέργεια μπαίνει δυναμικά στην αγορά της επικοινωνίας.

«Με το Viber θα είμαστε σε θέση να διεισδύσουμε σε νέες αγορές, μέσω πολλαπλών ψηφιακών προσφορών περιεχομένου», τόνισε μεταξύ άλλων το στέλεχος της Rakuten. Να υπενθυμίσουμε, τέλος, ότι η ιαπωνική εταιρεία έχει αγοράσει ποσοστά στο Pinterest, αλλά και εξ’ολοκλήρου την εταιρεία κατασκευής e-reader Kobo, η οποία πρόσφατα εξαγόρασε το τμήμα ηλεκτρονικών αναγνωστών από την Sony.

Πηγή: enternity.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube