Λίγο μετά την παρουσίαση, είχα την ευκαιρία να οδηγήσω το νέο μοντέλο για πολλά χιλιόμετρα και εκείνου που έχω να παρατηρήσω είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που πράγματι οριοθετεί περισσότερα στην κατηγορία των μεσαίων μοντέλων. Ομορφο, καλύτερο εμφανισιακά από το απερχόμενο Passat, καλύτερα στημένο στο δρόμο, πιο άμεσο τιμόνι, αποδοτικότεροι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, καλαίσθητος εσωτερικός διάκοσμος και πολλοί χώροι στη καμπίνα. Ωστόσο, αυτό που κάνει το Passat να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, είναι η πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού – ορισμένα στάνταρ- που σε κάνουν να αισθάνεσαι ότι απλά μερικές φορές απλώς... παρίστασαι την ώρα της οδήγησης, για να θυμηθώ εποχές Ανδρέα Παπανδρέου όταν έλεγαν ότι «ο πρόεδρος απλά προήδρευσε».
Σχεδιασμός – κομψότητα και δυναμισμός: η νέα σχεδιαστική προσέγγιση που εισάγει το νέο Passat συνδυάζει μοναδικά τη συνύπαρξη του δυναμισμού και της κομψότητας
Με το νέο Passat, η Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σχεδιαστικό profile που συνδυάζει την υψηλή αισθητική με τον δυναμισμό. Χάρη στην πλατφόρμα MQB, oι αναλογίες του αμαξώματος έχουν γίνει ακόμα πιο δυναμικές: πιο χαμηλό, πιο φαρδύ, μεγαλύτερο μεταξόνιο, κοντοί πρόβολοι, μεγαλύτεροι θόλοι τροχών. Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω κεντρίζουν την προσοχή ενώ παράλληλα προσφέρουν τη βέλτιστη δυνατή ορατότητα συμβάλλοντας στη κορυφαία ασφάλεια που το νέο Passat προσφέρει. Η ακριβής σχεδίαση συνδυάζεται αρμονικά με τη νέα γκάμα ζαντών αλουμινίου, δημιουργώντας ένα επιβλητικό αποτέλεσμα.


Διαβάστε όλα τα στοιχεία για το νέο μοντέλο, καινοτομίες, συστήματα, κινητήρες, εκδόσεις και τιμές, στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube