Με καλή σχεδίαση, χώρους και φινίρισμα, σε συνδυασμό με τους αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες της Citroen αλλά και το ελληνικό προωθητικό πρόγραμμα Diesel Now, το C3 έκανε πραγματικά προσιτή την απόκτηση ενός σύγχρονου αυτοκινήτου με κινητήρα πετρελαίου. Και δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι ξεπούλησε. Τώρα, έρχεται η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου να ενισχύει την εικόνα του.
Το επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο μέρος με τα ενσωματωμένα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, όπως και το ανανεωμένο πίσω, αποτελούν τις κύριες αλλαγές σε ένα αμάξωμα όλο καμπύλες. Η πρωτοποριακή πανοραμική οροφή Zenith εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα κυρίαρχα στοιχεία του μοντέλου προσφέροντας πέρα από τεράστια ορατότητα (80ο για τους εμπρόσθιους επιβάτες) και μία μοναδική οδηγική αίσθηση. Στο εσωτερικό, οι νέοι χρωματισμοί και οι επενδύσεις, υπογραμμίζουν τις διαφοροποιήσεις από την προηγούμενη έκδοση.
Πεντάθυρο (3,94μ. μήκος) και με μικρή ακτίνα στροφής 5,4μ., είναι ευέλικτο, ευρύχωρο για 5 ενήλικες επιβάτες (για την κατηγορία του) και με ικανοποιητικό χώρο αποσκευών (300 λίτρα). Με σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP) και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή που ξεκινά από τις 11.290 ευρώ με όφελος απόσυρσης.
Εν συντομία…
Διαθέσιμα τρία πετρελαιοκίνητα μηχανικά σύνολα, με βάση τον κινητήρα 1.4 HDi που έχει μέση κατανάλωση καυσίμου 3,8 λίτρα/100 χλμ., και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 99 γρ./χλμ. (απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας). Ο κινητήρας είναι διαθέσιμος και με το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi που σε συνδυασμό με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο εξασφαλίζει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση (3,4 λίτρα/100 χλμ.) και εκπομπές ρύπων μόλις τα 87 γρ./χλμ. Προσφέρεται και ο κινητήρας 1.6 e-HDi με 3,5 λίτρα/100 χλμ. μέση κατανάλωση.
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής