Όταν η Audi παρουσίασε το 2011 το Q3, έκανε εντύπωση για το πώς θέλησε να μπει στην κατηγορία των πολυτελών SUV. Καλοσχεδιασμένο και με αρετές, αποτέλεσε βέλος στη φαρέτρα των πωλήσεων διεθνώς, ενώ στην Ελλάδα, μολονότι διανύουμε μια πολύ δύσκολη εποχή για την αυτοκίνηση και ειδικά για τα πολυτελή μοντέλα, εντούτοις το Q3 βοήθησε την Audi να πουλήσει πολύ περισσότερα αυτοκίνητα το 2014 από το 2013.
Επειδή ισχύει το ρητό «ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο», έτσι και η γερμανική μάρκα προχώρησε σε φρεσκάρισμα του μοντέλου με νέους προφυλακτήρες, πιο τραπεζοειδή μάσκα με κάθετες γρίλιες, έβαλε στάνταρ προβολείς Xenon plus (προβολείς LED και δυναμικά φλας στα πίσω φώτα LED διατίθενται προαιρετικά), πρόσθεσε πινελιές στο κόκπιτ (διακοσμητικά, νέα κεντρική κονσόλα, νέες ταπετσαρίες), κρατώντας ακριβώς τις ίδιες συμπαγείς διαστάσεις (4,39 μ. μήκος)...
www.driveandtravel.gr