Αυτή τη φορά πρωταγωνιστής είναι ένας τύπος κοντός, δίχως πολλά μαλλιά, με μεγάλη μύτη, μάλλον άσχημος, ο οποίος φοράει σχεδόν αποκλειστικά λευκά κουστούμια από βινύλιο. Σας θυμίζει κάποιον; Σωστά μαντέψατε. Πρόκειται για τον «μοιραίο» Larry Laffer, ο οποίος εκεί γύρω στα 40 (εγώ έχω κάτι μήνες ακόμα), αποφάσισε να απογαλακτιστεί και να κυνηγήσει τον πραγματικό έρωτα. Το αποτέλεσμα θα είναι μια σειρά από ξεκαρδιστικές περιπέτειες οι οποίες περιγράφουν τις τρικλοποδιές του Θεού Έρωτα στο διάσημο πρωταγωνιστή.
Στο συγκεκριμένο αφιέρωμα θα ασχοληθούμε με την πορεία του franchise από το 1987 έως και το 1996 οπότε και κυκλοφόρησε το Leissure Suit Larry: Love for Sail. Σας ευχόμαστε καλή ανάγνωση. Leisure Suit Larry 1: In the Land of the Lounge Lizards Sierra On-Line, 1987, PC (MS- DOS), Amiga, Atari ST, Apple II, Apple Macintosh, Apple II GS, TRS-80 CoCo Το 1987 ο πρώην καθηγητής γυμνασίου στο μάθημα της μουσικής Al Lowe αποφάσισε να στηριχθεί πάνω στο Softporn, ένα text adventure, το οποίο είχε κυκλοφορήσει στις αρχές της δεκαετίας του ’80 προκειμένου να μεταφέρει στις οθόνες των τότε Η/Υ τις περιπέτειες του 38χρονου Larry Laffer ο οποίος παρέμενε παρθένος και αναζητούσε τη γυναίκα της ζωής του. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στην πόλη Lost Wages (κάτι σαν το Las Vegas) και η ιστορία ξεκινάει με τον Larry να βρίσκεται στο Lefty’s Bar έχοντας στην τσέπη του λευκού κουστουμιού του το «ιλιγγιώδες» ποσό των $94 δολαρίων.
Συμπρωταγωνίστριές του πανέμορφες γυναίκες, ο σχεδιασμός των οποίων το 1987 και με τα τεχνολογικά μέσα που τότε υπήρχαν θεωρείτο κάτι σαν έργο τέχνης. Στην πρώτη περιπέτεια του Larry βρίσκουμε μία γυναίκα του δρόμου το όνομα της οποίας ποτέ δεν ευτυχίσαμε να μάθουμε, τη Fawn η οποία έχει παίρνει σβάρνα τα διάφορα club για να διασκεδάσει, τη Faith, μία receptionist η οποία επιμένει να παραμένει πιστή στον φίλο της και την Eve που αποτελεί τον μεγάλο «στόχο» του Larry η οποία αρέσκεται να απολαμβάνει τη θαλπωρή της μπανιέρας της. Ο χειρισμός του χαρακτήρα γινόταν με τα βέλη κατεύθυνσης του πληκτρολογίου ενώ υπήρχαν και γραπτές εντολές όπως για παράδειγμα, Look In, Talk To, Open Door, κλπ κάτι το οποίο σήμερα φαντάζει κάτι «προϊστορικό», όμως τότε όπου τα ποντίκια δεν ήταν και τόσο δημοφιλή στα παιχνίδια αποτελούσε το βασικό control scheme των περισσότερων adventures.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ.