Θέση για την έρευνα που παρουσιάστηκε τη Δευτέρα από τις εταιρείες Deloitte και PwC και τις προτάσεις που έγιναν με σκοπό την αναβάθμιση του πρωταθλήματος πήρε η ΠΑΕ ΑΕΛ, τονίζοντας ότι αν δεν γεμίσουν τα γήπεδα δεν πρόκειται να γίνει σοβαρό τηλεοπτικό προϊόν η Super League.
Οι «βυσσινί», οι οποίοι εκπροσωπήθηκαν στη Λίγκα από τον Σωτήρη Μάρκου, που είναι ο διευθύνων σύμβουλος του συλλόγου και τοποθετήθηκε τελευταίος επί των προτάσεων, εμφανίζονται αντίθετοι σε αρκετά σημεία της έρευνας.
Όπως αυτό της κατανομής των εσόδων και εκφράζουν τις ενστάσεις τους για το κατά πόσο έχουν ληφθεί υπόψη κριτήρια όπως το εύρος και η ποιότητα των υποδομών του κάθε συλλόγου, το κόστος των επενδύσεων αλλά και της συντήρησής τους, η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, η οικονομική συνέπεια και η ενδεχόμενη επανεπένδυση των εσόδων στην ομάδα.
Από την ΠΑΕ ΑΕΛ τονίζουν ότι η σχέση κόστους λειτουργίας με ποιοτικά στάνταρ και κατανομής των εσόδων, πρέπει να είναι απολύτως αναλογική.
Υποστηρίζει παράλληλα ότι πρώτα πρέπει να γίνει προσπάθεια για να γεμίσουν τα γήπεδα, ώστε να υπάρχει σοβαρό τηλεοπτικό προϊόν και ότι ανταγωνιστικό πρωτάθλημα σημαίνει ίσες δυνατότητες προς όλους για κατάκτηση του πρωταθλήματος κι όχι μια απλή κατανομή εσόδων.