Λένε στον κόσμο του marketing πως κανείς δεν καταλαβαίνει ποτέ τι ακριβώς κάνεις, μέχρι την ημέρα που σταματάς να το κάνεις. Η περίπτωση του Σαλάχ για τη Λίβερπουλ είναι παρόμοια. Συνηθίσαμε από το καλοκαίρι του 2017 να σκοράρει.
Αργότερα, όχι μόνο να σκοράρει, αλλά και να δημιουργεί. Κάποια στιγμή, όταν δεν το κάνει, τότε όλοι αντιλαμβάνονται πόσο σημαντικό είναι το να έχεις κάποιον παίκτη που ακόμα και στη μέτρια μέρα είναι εκεί!
Διαβάστε αναλυτικά εδώ το άρθρο του Χρήστου Σωτηρακόπουλου.