Γνωστοί και άγνωστοι κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να μπουν στο χορό των MOBA games και, κρίνοντας από τους τζίρους της κατηγορίας, δεν είναι παράξενο.
Οι περισσότεροι το επιχειρούν στο χώρο του PC, δηλαδή στο φυσικό χώρο του εν γένει ανταγωνιστικού αυτού είδους, λιγότεροι δοκιμάζουν την τύχη τους σε φορητές συσκευές.
Η CD Projekt RED, σε συνεργασία με τη Fuero Games, επέλεξαν τη δεύτερη τακτική και το αποτέλεσμα ακούσει στο όνομα The Witcher Battle Arena.
Δυο ομάδες των τριών συναντώνται σε δύο επίπεδα που, κόντρα στις νόρμες του είδους, δεν περιλαμβάνει lanes ή κάτι ανάλογο.
Όποιο είδος αναμέτρησης και αν επιλέξετε, αν δηλαδή βρεθείτε στο πεδίο της μάχης με άλλους πέντε παίκτες, παίξετε με φίλους ή μόνοι ενάντια στην τεχνητή νοημοσύνη, όλα είναι θέμα βαθμών.
Κάθε πλευρά ξεκινά με 500 και όσα περισσότερα control points (τρία θα βρείτε σε κάθε ένα από τα μόλις δύο επίπεδα) περνάνε στα χέρια της μιας ομάδας, τόσο πιο γρήγορα μειώνονται οι πόντοι της άλλης. Χαμένη είναι η πλευρά μηδενίζεται πρώτη.
Τα kills λοιπόν δεν είναι παρά παροδική ενόχληση, το respawn χρειάζεται μερικά μόλις δευτερόλεπτα και η βασική ιδέα πίσω από την πρόταση της Fuero Games είναι η λογική Domination που συχνότερα συναντούμε σε shooters.
Στην πράξη, ο κόσμος του Witcher τιμάται επαρκώς σε αισθητικό και αρκετά σε τεχνικό επίπεδο, οι λοιποί μηχανισμοί και, περισσότερο, η εκτέλεσή τους δεν τον πλαισιώνουν όπως του πρέπει.
Μια χούφτα από χαρακτήρες είναι μεν αρκετά ξεχωριστοί στη μάχη (με 3 active και 1 passive skill για τον καθένα), αλλά το εβδομαδιαίο rotation δίνει πρόσβαση σε τρεις τη φορά.
Το υψηλότερο level φέρνει και περαιτέρω περιθώριο τροποποίησης των διαθέσιμων skills (δεν είναι όλα τα slots ανοιχτά από την αρχή), η ποικιλία των οποίων δεν είναι τεράστια αλλά παραμένει προσεγμένη ως προς τον αντίκτυπο που έχει στη μάχη.
Κάθε αναβάθμιση εξοπλισμού λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της μάχης και απαιτεί gold που κερδίζετε εκείνη τη στιγμή.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ