Του Άρη Γαλανόπουλου

Παράλληλα, η νέα νομοθεσία σύμφωνα με την οποία ο χρήστης επιβαρύνεται φορολογικά για τη χρήση εταιρικού αυτοκινήτου, έχει αναδείξει τη λιανική τιμή προ φόρων (ΛΤΠΦ) του κάθε μοντέλου ως ένα καθοριστικό παράγοντα για την επιλογή μάρκας και μοντέλου, αφού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ποσόν φόρου που καλείται να πληρώσει ο χρήστης - κάτοχος.

Οπως έχει διαμορφωθεί η αγορά αυτοκινήτου σήμερα, η Volvo παρουσιάζει την καλύτερη συνολικά λύση για τους εταιρικούς χρήστες. Η σουηδική premium μάρκα προσφέρει διάφορα μοντέλα της σε πλούσια επίπεδα εξοπλισμού, τα οποία ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό, έχοντας την ελάχιστη φορολογική επιβάρυνση για τον χρήστη τους.

Πιο αναλυτικά, οι πολύ δελεαστικές και συμφέρουσες από οικονομοτεχνική άποψη προτάσεις της Volvo για εταιρικούς χρήστες απέναντι στον ανταγωνισμό, ανά κατηγορία, αναφέρονται στον παρακάτω πίνακα.

Τα V40 T3 Auto και V40 Cross Country Τ3 Auto με τον κινητήρα 1.498 κ.εκ. ισχύος 152 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο στο βασικό εξοπλισμό, στην έκδοση εξοπλισμού Kinetic, έχουν λιανική τιμή προ φόρων (ΛΤΠΦ) κάτω των 17.000 ευρώ, κάτι το οποίο συνεπάγεται φορολογικό συντελεστή 7% κατά τον υπολογισμό της επιπρόσθετης φορολόγησης του χρήστη για το εταιρικό του αυτοκίνητο (φόρος παροχής σε είδος – benefit in kind). Γενικότερα, για ένα τέτοιο μοντέλο, ανάλογα και με τη ΛΤΠΦ το επιπλέον θεωρητικό εισόδημα για το οποίο θα φορολογηθεί ο χρήστης φτάνει έως τα 1.190 ευρώ ανά έτος.

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube