Το νέο σλόγκαν, ελπίζουμε να μην χρησιμοποιηθεί από άλλους, ως επιθετικός προσδιορισμός!
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας είχε ξεχωριστό χώρο εντός του περιπτέρου του ΕΟΤ, όπου διανεμήθηκε ο ανανεωμένος, επικαιροποιημένος και δομημένος ανά θεματικές ενότητες τουριστικός οδηγός της Περιφέρειας, ο οποίος περιλαμβάνει πληροφοριακό υλικό σχετικά με τις διαφορετικές μορφές τουρισμού, τα προϊόντα της Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα κάθε περιφερειακής ενότητας στον τομέα του τουρισμού.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα των υπευθύνων της Περιφέρειας, και δεν έχω λόγους να αμφισβητήσω, το νέο τουριστικό brand name της Κεντρικής Μακεδονίας, «Very Macedonia» απέσπασε θετικές κριτικές από τους επαγγελματίες του χώρου.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr