Όπως είχε διαρρεύσει, το ταχύτερο Golf παραγωγής εξοπλίζεται με δίλιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο TSI που αποδίδει 300 ίππους, δηλ. 30 περισσότερους από το απερχόμενο μοντέλο. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται ανάμεσα στις 5.500 και στις 6.200 σ.α.λ. με την ροπή να φτάνει τα 380 Nm στις 1.800 με 5.500 σ.α.λ. Έτσι, τα 0-100 χλμ/ώρα πετυχαίνονται σε 5,1 δλ. (4,9 με DSG-6), η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα, η εκπομπή CO2 είναι 159 γρ./χλμ. ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση 7,1 λτ./100χλμ.

Σε σχέση με το Golf GTI υπάρχουν διάφορες βελτιώσεις στο μοτέρ όπως νέα κυλινδροκεφαλή, νέες βαλβίδες εξαγωγής με νέα έδρανα και ελατήρια, στο σύστημα ψεκασμού και στην υπερτροφοδότηση. Εδώ να τονίσουμε πως ο ψεκασμός γίνεται από διπλά μπεκ συνδυάζοντας τα οφέλη του άμεσου ψεκασμού και του ψεκασμού πολλαπλών σημείων.

Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα τετρακίνησης 4MOTIOΝ το οποίο διαθέτει Haldex 5ης γενιάς ενώ την μετάδοση αναλαμβάνει μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή προαιρετικά διπλού συμπλέκτη DSG με επίσης 6 σχέσεις. Το σύστημα EDS (Electronic Differential Locks) επενεργεί και στους τέσσερις τροχούς ενώ το εξελιγμένο XDS+ επιβραδύνει όποτε χρειαστεί τον εσωτερικό τροχό -στην διάρκεια στροφής- προσομοιώνοντας την λειτουργία ενός μπλοκέ. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube