Σε μα πολύ σημαντική κίνηση προχώρησε η UEFA, προκηρύσσοντας μια προσφορά για το μάρκετινγκ των διοργανώσεων των συλλόγων της από το 2024 και για την επόμενη τριετία. Με τον τρόπο αυτό οι πλουσιότεροι σύλλογοι της Ευρώπης θα έχουν μεγαλύτερο λόγο για τον τρόπο με τον οποίο μεταδίδεται και κυκλοφορεί το Champions League.
Για περισσότερα από 25 χρόνια, το διοικητικό όργανο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου συνεργάζεται αποκλειστικά με την TEAM Marketing και έχει λάβει όλες τις βασικές εμπορικές αποφάσεις για τις διοργανώσεις των συλλόγων του. Διαβάστε εδώ ολόκληρο το κείμενο…