Το 2013 είδαμε τη Microsoft να μπαίνει δυναμικά στις φορητές συσκευές, με δικά της tablets και με τη συνεργασία της με την Nokia να καταλήγει σε ολοκληρωτική εξαγορά του φινλανδικού κολοσσού.
Εκεί που υστερούν όμως τα Windows Phones από τον ανταγωνισμό είναι το πλήθος των εφαρμογών που είναι διαθέσιμο και ακόμα πιο συγκεκριμένα, τα παιχνίδια, καθώς πλέον τα smartphones μπορούν να λειτουργήσουν και ως κανονικές φορητές παιχνιδομηχανές.
Με τη δυνατότητα σύνδεσης του Xbox προφίλ και στο κινητό, αλλά και στα Windows 8, η Microsoft θέλησε να «κερδίσει» τους φανατικούς του Xbox και των achievements, ενώ έκρυβε καλά και ένα δυνατό χαρτί: ένα spin-off του επιτυχημένου Halo.
Το Halo: Spartan Assault, όπως είναι η ονομασία του, κυκλοφόρησε το καλοκαίρι του 2013 για όλες τις συσκευές που «φορούν» Windows Phone και Windows 8, κερδίζοντας θετικές κριτικές για την ολοκληρωμένη Halo εμπειρία που προσέφερε. Έχανε, όμως, βαθμούς από το απλό μεν αλλά δύσκολο τρόπο χειρισμού, από το οποίο πάσχουν σχεδόν όλα τα πιο… hardcore παιχνίδια που κυκλοφορούν για smartphones.
Η ιδέα δεν άργησε να έρθει, με τη Microsoft να αποφασίζει να κυκλοφορήσει το παιχνίδι και στις κονσόλες Xbox 360 και Xbox One, θέλοντας να δώσει σε όλους τους fans του πιο διάσημου franchise της να απολαύσουν αυτή τη διαφορετική εμπειρία. Ο τίτλος βασίζεται στο πλούσιο περιβάλλον του Halo, αλλά ξεφεύγει από το κλασσικό FPS στυλ παιχνιδιού που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Πρόκειται για ένα top-down, twin-stick shoot ‘em up που καταφέρνει με απόλυτη επιτυχία να προσαρμοστεί στο περιβάλλον και στις απαιτήσεις ενός παιχνιδιού της σειράς.
Η ολλανδική Vanguard Entertainment (γνωστή από το επιτυχημένο Gatling Gears), υπό την επίβλεψη φυσικά της 343 Industries, δημιούργησε όχι απλά ένα διασκεδαστικό shoot ‘em up, αλλά ένα αξιόλογο παιχνίδι που φέρει επάξια την ονομασία Halo. Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή.
Διαβάστε τη συνέχεια του αφιερώματος εδώ