Ένας από τους launch του Xbox One, το Dead Rising 3 συνέχισε την… κληρονομιά των προκατόχων του στις ίδιες φόρμες με τους προηγούμενους τίτλους της σειράς, εκμεταλλευόμενο όμως ταυτόχρονα την δύναμη της νέας γενιάς συστημάτων οικιακής ψυχαγωγίας. Δέκα μήνες μετά την κυκλοφορία του στην πλατφόρμα της Microsoft, ήρθε η σειρά για την παραγωγή της Capcom Vancouver να κάνει την μετάβασή της στα PC, με το Dead Rising 3: Apocalypse Edition. Τι έχει όμως να προσφέρει η επιστροφή του Nick Ramos στο Los Perdidos, αυτή τη φορά σε μια νέα πλατφόρμα;
Σε γενικές γραμμές τα πράγματα παραμένουν ως έχουν, με την εξολόθρευση αμέτρητων zombies να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο - και το πάντα παρών χιουμοριστικό στοιχείο να δίνει τον τόνο για τον απόλυτα προσωπικό χαρακτήρα της σειράς. Έτσι, οι παίκτες θα αντιμετωπίσουν ορδές απέθαντων που περιμένουν υπομονετικά την λύτρωση με κάθε είδους όπλο που μπορεί συλλάβει ο ανθρώπινος νους (από λούτρινες αρκούδες με οπλοπολυβόλα μέχρι αυτοσχέδιες… κόρνες), φορώντας τα πλέον εξωφρενικά outfits. Παρά την ύπαρξη ενός -υποτυπώδους- σεναρίου, η σάτιρα ήταν πάντα αναπόσπαστο κομμάτι του Dead Rising, και το τρίτο μέρος της σειράς δεν αποτελεί εξαίρεση. Πέραν των όπλων, τα οποία πλέον δεν απαιτούν την ύπαρξη workbench για την δημιουργία τους, ο Nick Ramos μπορεί να συνδυάσει και οχήματα, πάντα δεδομένης της ύπαρξης του αντίστοιχου blueprint. Το Los Perdidos, η εναλλακτική εκδοχή του Los Angeles, μπορεί να μην αποτελεί τον μεγαλύτερο open world κόσμο που έχουμε δει, σίγουρα όμως δεν είναι χωρίς δραστηριότητες και ευκαιρίες για διασκέδαση. Όπως είχε διαφημιστεί και στο launch του τίτλου, τα zombies που εμφανίζονται ανά πάσα στιγμή στην οθόνη είναι πολλαπλάσια σε αριθμό απ’ ότι στο παρελθόν και οι ανοιχτοί χώροι δίνουν την ιδανική ευκαιρία στους απέθαντους να δώσουν δυναμικά το παρόν.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.