Η Ryanair, δημοσίευσε τα στατιστικά στοιχεία του «Rate MyFlight», τα οποία αναδεικνύουν πως το 93% των ερωτηθέντων πελατών έμεινε ικανοποιημένο από την πτήση του τον Νοέμβριο.
Συγκεκριμένα, τον μήνα Νοέμβριο, περισσότεροι από 16,000 πελάτες χρησιμοποίησαν το ‘Rate My Flight’ μέσω της εφαρμογής της Ryanair, αξιολογώντας την συνολική εμπειρία τους , την ευγένεια του πληρώματος, την διαδικασία επιβίβασης, την εξυπηρέτηση, καθ?ς και τις επιλογές φαγητών και ποτών διαθέσιμες στην πτήση. Η διαδικασία αξιολόγησης της πτήσης πραγματοποιείται μέσω ενός συστήματος 5 αστέρων, με 1 για OK, 3 για Καλή και 5 για Άριστη...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr