Αφότου άλλαξαν για πάντα το τοπίο των online shooters με το Call of Duty: Modern Warfare, το 2010 οι Vince Zampella και Jason West αποχώρησαν από την Activision, παίρνοντας το μεγαλύτερο μέρος της ομάδας της Infinity Ward μαζί τους και δημιουργώντας την Respawn Entertainment.
Με τα first person shooters να δείχνουν σημάδια κούρασης στα χρόνια που ακολούθησαν και το νεοσύστατο στούντιο να τηρεί σιγή ιχθύος, οι προσδοκίες του κοινού για το επόμενο πόνημα της ομάδας που ουσιαστικά καθόρισε μια ολόκληρη γενιά ήταν υψηλές.
Η πρώτη ανακοίνωση έγινε στην E3 της περασμένης χρονιάς και στον τίτλο που ανακοινώθηκε κοινό και κριτικοί εναπόθεσαν τις ελπίδες τους για την «ανανέωση» ενός ολόκληρου είδους.
Το βάρος των προσδοκιών μεγάλο - και το όνομα του τίτλου φαντάζει, αν μη τι άλλο, ταιριαστό για την περίσταση.
Μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας από τη σκηνή, ο Vince Zampella και η παρέα του επιστρέφουν… με το Titanfall. Το σκηνικό τοποθετείται στο μακρινό μέλλον, όπου οι άνθρωποι έχουν καταφέρει να ξεπεράσουν τα σύνορα του πλανήτη Γη και να μετοικίσουν σε άλλα συστήματα.
Με τον καιρό οι άποικοι αποφασίζουν να επαναστατήσουν απέναντι στην IMC, την μορφή κυβέρνησης που έχει επιβληθεί στα μακρινά σύνορα του διαστήματος.
Σε αντίθεση με τους ανταγωνιστές του, το Titanfall εστιάζει αποκλειστικά στο πιο σημαντικό κομμάτι των σύγχρονων shooters, το multiplayer.
Μετά το σύντομο tutorial που αναλαμβάνει να εισάγει τους παίκτες στους βασικούς μηχανισμούς gameplay, τα πάντα κρίνονται σε μάχες 6 vs 6.
Το Campaign mode που υπάρχει, εν προκειμένω Campaign Multiplayer, ουσιαστικά αποτελεί μια περιήγηση σε 9 από τους 15 διαθέσιμους χάρτες, σε μια προσπάθεια απόδοσης ενός υποτυπώδους σεναρίου.
Η αλήθεια είναι πως ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του (και με τις δύο πλευρές) ελάχιστα πράγματα θα «περάσουν» στους παίκτες, αφού είναι εξαιρετικά δύσκολο για κάποιον να δώσει σημασία στις συνομιλίες που λαμβάνουν χώρα εν τω μέσω μιας μάχης ανάμεσα σε δύο ομάδες με πραγματικούς συμπαίκτες και αντιπάλους.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ