Μπορεί η Ubisoft να κατηγορείται από αρκετούς ότι «αρμέγει» κάποια franchise της, όμως με την είσοδο της νέας γενιάς hardware έχει δείξει την διάθεση να επενδύσει σε νέα IP, με χαρακτηριστικότερα παραδείγματα το The Division και το Watch Dogs.
Ανάμεσα σε αυτά είναι και το The Crew, το οποίο εντυπωσίασε με το σχετικό trailer και το live gameplay demo στην E3, αλλά έκτοτε είχε εξαφανιστεί, ενώ μεσολάβησε και μία καθυστέρηση. Πρόσφατα όμως είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε στο Παρίσι και να παρακολουθήσουμε το press event της Ubisoft για το The Crew, το οποίο περιλάμβανε μία σύντομη παρουσίαση του παιχνιδιού από μέλη της ομάδας ανάπτυξής του, της Ivory Tower, εκτεταμένο hands-on session και συνεντεύξεις, στην περίπτωσή μας με τον Creative Director του παιχνιδιού, τον Julian Gerighty.
Ξέραμε ήδη ότι πρόκειται για ένα persistent online open-world (και όχι open-road, σύμφωνα με τον Gerighty) racing game με licenced αυτοκίνητα, που αποτελεί πνευματικό διάδοχο των δύο Test Drive Unlimited. Διαδραματίζεται σε έναν χάρτη της Αμερικής υπό κλίμακα, δίνοντας έμφαση στο multiplayer στοιχείο, στο πλαίσιο του οποίου μπορείτε να φτιάξετε “Crews” με φίλους σας και να συμμετέχετε μαζί σε διάφορα events που συνδυάζουν στοιχεία ανταγωνισμού και συνεργασίας. Αυτό που δεν ξέραμε, είναι ο βαθμός στον οποίο το The Crew ενσωματώνει στοιχεία MMORPG. Και δεν εννοούμε μόνο το γεγονός ότι τρέχει σε server, αλλά γενικότερα τη δομή του και τον τρόπο εξέλιξης του παιχνιδιού.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ