Την ίδια στιγμή όμως που οι ανταγωνιστές αναλώνονται σε cross-gen κυκλοφορίες αμφιβόλου ποιότητας, η Nintendo καλεί ξανά σε υπηρεσία τον πολυαγαπημένο idraulico italiano, επιχειρώντας να κλέψει την παράσταση κατά την εορταστική περίοδο. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, μπορούμε να σας πούμε από τώρα ότι τα καταφέρνει.
Σε πολύ γενικές γραμμές, θα μπορούσε να ειπωθεί ότι το Super Mario 3D World αποτελεί αναβάθμιση του Super Mario 3D Land του 3DS από κάθε άποψη, εξαιρουμένης φυσικά της δυνατότητας απεικόνισης της δράσης σε στερεοσκοπικό 3D. Το βασικότερο κοινό στοιχείο με τον «μικρό αδερφό» είναι ότι επιχειρείται και πάλι πιστή σε ύφος τρισδιάστατη αναπαράσταση των παραδοσιακών platform πιστών της εποχής των Super Mario Bros και Super Mario World και όχι εισαγωγή νέας φιλοσοφίας στη δημιουργία κόσμων, όπως συνέβη στα δύο Super Mario Galaxy ή ακόμη και στα παλαιότερα 3D Mario. Επιπλέον, εξακολουθούν να χρησιμοποιούνται σταθερές γωνίες λήψης της κάμερας, με δυνατότητα κάποιες φορές εναλλαγής ανάμεσα σε μερικές από αυτές (γωνία 45 μοιρών. ακριβώς στο πλάι και πίσω από τον χαρακτήρα). Η fixed οπτική γωνία εξυπηρετούσε στην αποτελεσματική χρήση του εφέ στο 3D Land, όμως εδώ χρησιμοποιείται για να διευκολύνει την ενσωμάτωση local co-op multiplayer έως και τεσσάρων παικτών. Πετυχαίνει τον σκοπό της, αλλά χωρίς το στερεοσκοπικό 3D εφέ μειώνεται η δυνατότητα αντίληψης του βάθους σε σχέση με τον τίτλο του 3DS, με αποτέλεσμα κάποιους άσκοπους θανάτους μέχρι να συνηθίσετε.
Οι κόσμοι του 3D World δεν απεικονίζονται πλέον ως παραστατικά μενού, αλλά ως χάρτες με κανονική χωρική υπόσταση, όπου ο Mario μπορεί να κινηθεί ελεύθερα. Εκεί βρίσκονται οι πίστες του παιχνιδιού, κάθε μία από τις οποίες διαθέτει τρία αστέρια και μία σφραγίδα προς συλλογή. Σκοπός είναι απλά να φτάσετε στο τέλος τους, όμως αν αφήσετε πολλά αστέρια, αργότερα θα χρειαστεί να επιστρέψετε για να συμπληρώσετε την ποσότητα που θα σας ζητηθεί ώστε να προχωρήσετε. Όταν συμβαίνει αυτό μπορεί να εκνευριστείτε αρχικά, όμως θα διαπιστώσετε ότι η αναζήτηση όλων των μυστικών αναδεικνύει το υψηλής ποιότητας level design στον μέγιστο βαθμό, σε αντίθεση με την βιαστική προσπέλαση.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.