Ήταν ένας από τους ελάχιστους τίτλους με gameplay video και συγκέντρωσε ποικίλα σχόλια, τόσο θετικά για τη θεματολογία και τον τεχνικό τομέα του όσο και για το "God of War με Ρωμαίους" ύφος του και τα Quick Time Events. Στο πλαίσιο της Ε3 δοκιμάσαμε το demo, που περιελάμβανε το ίδιο περίπου κομμάτι του τίτλου με αυτό της παρουσίασης. Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του Marius Titus, ενός λεγεωνάριου που προσπαθεί να ακολουθήσει τα βήματα του στρατηγού πατέρα του. Η οικογένειά του δολοφονείται μπροστά του όμως και ξεκινά μια ιστορία εκδίκησης, καθώς ο Marius αποκτά αξιώματα και κυνηγά τους φονιάδες.
Τεχνικά, η αξιοποίηση της CryEngine 3 εξασφαλίζει ένα εξαιρετικό οπτικό αποτέλεσμα. Φλεγόμενες μπάλες από καταπέλτες, χώμα που τινάζεται στον αέρα και οι ακτίνες του ήλιου μέσα από ένα συννεφιασμένο ουρανό συνθέτουν ένα σκηνικό μάχης που θυμίζει (από πολύ μακριά) την αρχή της "Διάσωσης του Στρατιώτη Ryan". Το θέαμα του λεγεωνάριου που σφαδάζει με ένα βέλος μπηγμένο στο μάτι του μπορεί να εκληφθεί και ως αναφορά. Από κοντά, τα μοντέλα είναι πολύ λεπτομερή, αλλά η κίνηση και το animation ήταν αρκετά κοφτά και απότομα - ξεκάθαρα ένας τομέας που χρειάζεται δουλειά. Στο trailer της παρουσίασης δεν ήταν εμφανές, αλλά στην πραγματικότητα η ροή της κίνησης ήταν άχαρη και κάπως σπασμωδική, ειδικά όταν η κάμερα αλλάζει θέση. Το trailer μας έκανε να πιστεύουμε ότι γίνεται υπερβολική χρήση των QTE σε βάρος της ομαλής ροής της δράσης. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Πιο συγκεκριμένα, δεν πρόκειται για button prompts που λειτουργούν προαιρετικά και όχι για ακολουθίες πατήματος πλήκτρων που απαιτούνται για να ολοκληρωθεί η εξουδετέρωση ενός αντιπάλου.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ