Η Sony τα τελευταία χρόνια μας θυμίζει σε τακτά χρονικά διαστήματα πως είναι μία από τις λίγες μεγάλές εταιρείες που τολμούν να δώσουν μια ευκαιρία σε παραγωγές οι οποίες αντί να κινηθούν εκ του ασφαλούς, θυσιάζουν αυτή τη συντηρητική προσέγγιση για χάρη ενός πρωτότυπου concept.

Στην παραπάνω κατηγορία εμπίπτει και το Puppeteer. Ο εν λόγω τίτλος αναπτύχθηκε απο το SCE Japan Studio, το οποίο μας έδωσε πρόσφατα το εξίσου ιδιαίτερο Tokyo Jungle, ενώ η ίδια ομάδα έχει αναλάβει και την ανάπτυξη του επικείμενου Knack για το PS4.

Το Puppeteer λοιπόν στα χαρτιά μπορεί μεν να είναι ένα απλό platform, ξεχωρίζει όμως εκ πρώτης από τον ανταγωνισμό λόγω της αισθητικής του.

Επί της ουσίας πατάει ως έναν βαθμό στην πετυχημένη συνταγή του LittleBigPlanet με τις σχετικές επιρροές να είναι παραπάνω από εμφανείς.

Το θεατρικό στοιχείο όμως είναι αυτό που εν τέλει κάνει τον τίτλο να ξεχωρίζει και κατ’ επέκταση να του προσδίδει αυτή τη μοναδική ταυτότητα.

Ο Kutaro, ο πρωταγωνιστής του Puppeteer, έχει μετατραπεί σε μαριονέτα και έχει χάσει το κεφάλι του και χρησιμοποιώντας άλλα κεφάλια που βρίσκει στη διάρκεια του παιχνιδιού ξεκινάει αναζητώντας τον κεντρικό κακό, τον Moon Bear King, για να το πάρει πίσω. Η αισθητική του τίτλου θυμίζει κάτι από θέατρο λοιπόν και όχι μόνο λόγω των χαρακτήρων. Στην αρχή και στο τέλος κάθε πίστας βλέπουμε την αυλαία να ανοίγει και να πέφτει, το φόντο αποτελείται από αντικείμενα που θυμίζουν σκηνικά θεάτρου και ο αφηγητής περιγράφει την πρόοδο της ιστορίας του Kutaro με κάθε λεπτομέρεια.

Ο χειρισμός του χαρακτήρα είναι πολύ απλός αν και σταδιακά προστίθενται νέες ικανότητες και αντικείμενα προς χρήση. Έτσι, πέρα από άλματα, ο Kutaro χρησιμοποιεί σαν βασικό όπλο ένα ψαλίδι (Calibrus) με το οποίο αντιμετωπίζει εχθρούς, αλλά επίσης το χρησιμοποιεί και για platforming σκοπούς μιας και του δίνει τη δυνατότητα κόβοντας συγκεκριμένα αντικείμενα να διασχίσει πολύ μεγάλες αποστάσεις στον αέρα.

Μαζί με κάποια άλλα αντικείμενα όπως μια ασπίδα, ένας γάντζος και διάφορες βόμβες, σταδιακά αυξάνονται οι επιλογές στο gameplay. Από άποψη φυσικής ο χειρισμός θυμίζει λίγο τη floaty φύση του LittleBigPlanet και σίγουρα θα μπορούσε να είχε γίνει καλύτερη δουλειά για πιο άμεση απόκριση ή πιο «σφιχτό» έλεγχο γενικότερα.

Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube