Καθετί πάνω του –ιδιαίτερα στον Darkside χρωματισμό της δοκιμής- σε προκαλεί για επιθετική οδήγηση, από τα δαχτυλίδια στις ζάντες, τα χωμένα στην ποδιά φλας και τους πολυγωνικούς καθρέφτες, μέχρι το μεταλλικό πάτωμα, τις γρίλιες …μαχητικού δεξιά κι αριστερά από τη σέλα και το “αιχμηρό” πίσω φωτιστικό σώμα με τη μινιμαλιστική σχαρίτσα-χειρολαβή. Ούτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά μένουν πίσω…
Ο τετράχρονος αερόψυκτος κινητήρας με τον 125 κ. εκ. κύλινδρο, έρχεται από το Tweet με αλλαγμένη χαρτογράφηση για καλύτερη απόδοση στο μεσαίο φάσμα στροφών, κάτι που βοηθάει το Speedfight να διατηρεί ένα γρήγορο ρυθμό σε συνθήκες αυξημένης κίνησης στην πόλη. Όταν ο δρόμος ανοίξει, το ψηφιακό κοντέρ θα δείξει πάνω από 100 χλμ./ώρα.
Η διασκέδαση όμως έρχεται σε πιο σφιχτές διαδρομές (βλέπε γρήγορες μετακινήσεις στην πόλη ή καλοκαιρινές βόλτες στο νησί). Εκεί τα 114 κιλά (κενό) και το χαμηλό κέντρο βάρους λόγω τοποθέτησης του ρεζερβουάρ στο δάπεδο, συμμαχούν με το ανάποδο πιρούνι και το σφιχτό αμορτισέρ με την εξωτερική μπουκάλα και κάνουν την επιθετική οδήγηση παιχνιδάκι με τους 13’’ τροχούς να μην ξεκολλούν από την άσφαλτο αν δεν διατάξεις με το πίσω φρένο.
Μέχρι και οι δίσκοι Shuricane (τύπου μαργαρίτα), των 215mm εμπρός με διπίστονη ακτινική δαγκάνα και των 196mm πίσω, σε προϊδεάζουν πως ανταπεξέρχονται σε πιο απαιτητικές συνθήκες.
Βέβαια, η έμπειρη στην κατασκευή scooters Γαλλική εταιρεία δεν ξεχνά και την πρακτικότητα προσφέροντας παροχή ρεύματος και χώρο για μικρό μεν, full-face δε, κράνος κάτω από τη σέλα, άγκιστρο στην ποδιά, αλλά και μανιβέλα εκτός από μίζα.
ΕΝ ΣΥΝΤΟΜΙΑ
Με σαφέστατο προσανατολισμό προς το νεανικό κοινό, το νέο Speedfight 3 125cc διατηρεί την επιθετική εμφάνιση του 50αριού, με ένα σχεδιασμό που αποσπά μόνο θετικά ή πολύ θετικά σχόλια. Η σέλα σε τοποθετεί σε μία οικεία στάση εξ αρχής, η οποία σου δίνει την αίσθηση πως μπορείς να πιέσεις όποτε το επιθυμείς. Έτσι, εκτός από σβέλτα μπορείς να κινηθείς και πραγματικά γρήγορα. Με 2.089€ αποκτάς ένα στιβαρό, καθημερινό όχημα και παράλληλα έναν άξιο μαχητή ενάντια στην ανία και την “πλαδαρότητα” μιας καθημερινής αστικής διαδρομής.
Δοκιμή: Μιχάλης Ρούσσος