Mε υβριδική τεχνογνωσία από την αγωνιστική ομάδα που συμμετέχει στο Le Mans, το υβριδικό 208 εκπέμπει μόλις 49 γρ./χλμ. και πιάνει τα «0-100» σε 8,0 δευτ.! Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, σημαντική παράμετρος είναι η απόδοση των μπαταριών για μεγαλύτερη ηλεκτροκίνητη αυτονομία και σε αυτό βοήθησε το «υβριδικό πακέτο» (με 90 στοιχεία λιθίου-ιόντων) προερχόμενο από το αγωνιστικό 908 Hybrid 4 Le Mans. Έτσι, προσφέροντας ισχύ 30 kW από τον ηλεκτροκινητήρα, το υβριδικό 208 μπορεί να διανύσει περίπου 19 χλμ. με μηδενική εκπομπή ρύπων.
Ο ηλεκτροκινητήρας παρεμβάλλεται ανάμεσα στο μοτέρ και στο κιβώτιο (οπότε μιλάμε για παράλληλη υβριδική διάταξη) και συνεργάζεται με μία ρεκτιφιαρισμένη εκδοχή (στα 1.233 κ.εκ.) του 3-κύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.0 VTi ισχύος 70 ίππους. Εδώ να υπενθυμίσουμε πως η συμβατική έκδοση του 208 με αυτό το μοτέρ εκπέμπει 99 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο με τα 0-100 χλμ/ώρα να πραγματοποιούνται σε 14 δευτ. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr
Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής