H Peugeot παρουσίασε το ολοκαίνουργιο 2008 με ριζικές αισθητικές αλλαγές, με το νέο i-Cockpit 3D και με τρεις τύπους κινητήρων. Δυναμικό και ξεχωριστό σε εμφάνιση, το νέο Peugeot 2008, αποτελεί την αλλαγή μιας εντυπωσιακής σελίδας στην ιστορία των SUV της Peugeot, ενώ βρίσκεται σε απόλυτη σχεδιαστική συνάφεια με τα σημερινά μοντέλα της μάρκας. Η συνολική εικόνα αντανακλά στιβαρότητα, πράγμα που φαίνεται ακόμα και από τους μεγάλους τροχούς (690 χλστ.), και τα έντονα «φουσκωμένα» φτερά. Οι ζάντες των 18 ιντσών διαθέτουν ειδικά ένθετα που συγκεντρώνουν δύο πλεονεκτήματα: ευκολότερη εξατομίκευση και σημαντικό περιορισμό του βάρους.
Η ευρυχωρία στα πίσω καθίσματα (ρεκόρ για την νέα πλατφόρμα CMP) χαρίζει στο νέο αυτοκίνητο της Peugeot τον χαρακτηρισμό του εξαιρετικά ευέλικτου SUV. Το συνολικό μήκος των 4,30 μ. και το μεταξόνιο των 2,60 μ. εξασφαλίζουν επίσης και έναν άνετο χώρο αποσκευών με συνολική χωρητικότητα που φτάνει τα 434 λίτρα ανεξαρτήτως κινητήρα, ακόμα και στην 100% ηλεκτροκίνητη έκδοση! Η ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού διασφαλίζεται από το δάπεδο του χώρου αποσκευών που ρυθμίζεται σε δύο θέσεις και δημιουργεί έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, μόλις αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα.
Το Peugeot i-Cockpit® διατηρεί τα ίδια βασικά χαρακτηριστικά και προσφέρει μοναδικό επίπεδο εργονομίας. Πιο συγκεκριμένα, το σύστημα περιλαμβάνει υπερυψωμένο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών 3D, κεντρική οθόνη αφής 7 ή 10 ιντσών με εύκολη πρόσβαση στον χειρισμό της και τιμόνι μικρής διαμέτρου με ενσωματωμένα χειριστήρια. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10 ιντσών 3D, στον βασικό εξοπλισμό από την έκδοση Allure, παρουσιάζει όλες τις ενδείξεις με τη μορφή ολογράμματος. Οι πληροφορίες εμφανίζονται πιο κοντά ή πιο μακριά από τα μάτια του οδηγού, ανάλογα με τη σημαντικότητα και τον επείγοντα χαρακτήρα τους, μειώνοντας έτσι κατά μισό περίπου δευτερόλεπτο τον χρόνο αντίδρασής του. Η ακρίβεια στη συναρμολόγηση αλλά και η αξιοπιστία κάνουν επίσης αισθητή την παρουσία τους, καθώς, εκτός από την εμφάνιση, ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί και στην αίσθηση της αφής, γεγονός που πιστοποιείται και από τη χρήση μαλακών επενδύσεων στο ταμπλό και εκλεπτυσμένων υλικών, όπως αλκαντάρα ή δέρμα, σε διάφορα σημεία του εσωτερικού.
Οι κινητήρες βενζίνης βασίζονται στον 3κύλινδρο κινητήρα PureTech 1.2 λίτρων και αποδίδουν 100, 130 ή 155 ίππους στην έκδοση GT. Στους πετρελαιοκινητήρες υπάρχει ο 4κύλινδρος 1.5 BlueHDi με απόδοση 100 ή 130 ίππων. Ανάλογα με το μοντέλο υπάρχει η δυνατότητα επιλογής είτε μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων είτε αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων EAT8. Υπάρχει και η ηλεκτρική έκδοση του νέου Peugeot 2008. Ο κινητήρας με την ισχύ των 100 kW (136 ίπποι) και την άμεσα διαθέσιμη ροπή των 260 Nm, εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση μοναδική ευκολία οδήγησης. Η μεγάλη ισχύς των 50 kWh της μπαταρίας χαρίζει στο αυτοκίνητο αυτονομία της τάξεως των 310 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το νέο πρότυπο WLTP. Η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για το 70% της ικανότητας φόρτισής της. Ο χρόνος φόρτισης εξαρτάται από τη διαθέσιμη ισχύ του δικτύου: 15 ώρες 30΄ για πλήρη φόρτιση μέσω παροχής τύπου Green Up, 7 ώρες 20΄ για πλήρη φόρτιση μέσω WallBox (μονοφασικό ισχύος 7.4 kW) και 30΄ για φόρτιση στο 80% της μπαταρίας μέσω δημόσιων σημείων φόρτισης ισχύος 100 kW. Η θερμική χωρητικότητα της μπαταρίας επιτρέπει τη χρήση αυτού του τύπου των φορτιστών.
Άρης Γαλανόπουλος ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube