Το OlliOlli όχι μόνο απέκτησε συνέχεια, αλλά η Roll7 μας την προσφέρει και σε σχετικά πολύ σύντομο διάστημα - και ενώ παράλληλα η έκδοση του πρωταρχικού OlliOlli για Wii U / Nintendo 3DS μόλις κυκλοφόρησε. Αυτό δεν μπορεί παρά να μεταφραστεί σε αναπάντεχο αριθμό ψηφιακών πωλήσεων, γεγονός που από μόνο του προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη. Άλλωστε μιλάμε για έναν μη licenced, sport τίτλο που δεν φέρει κάποιο βαρύγδουπο όνομα αθλητή ή διοργάνωσης και που απλά κέρδισε τις εντυπώσεις με την ευθύτητα του.
Υπό αυτό το πρίσμα, η ανάπτυξη του Olliwood ήταν η μόνη λογική κίνηση που έμενε στην Roll7. Δεν υπάρχουν πάντως αξιοπρόσεκτες αλλαγές που εκ πρώτης όψεως να δικαιολογούν το sequel, τουλάχιστον στον κεντρικό κορμό του παιχνιδιού. Και πάλι το όλο concept δεν στοχεύει σε κάποια ουσιαστική εξομοίωση του αθλήματος αλλά σε μια στιλιζαρισμένη, arcade εμπειρία.
Υπάρχουν μόλις δύο arcade modes, το Career όπου υπάρχει μια προκαθορισμένη διαδρομή, με ζητούμενο την εκτέλεση όσο το δυνατόν περισσότερων και εντυπωσιακότερων tricks (συνολικά 25 επίπεδα για κάθε επίπεδο δυσκολίας) και το Spots στο οποίο πρέπει τα κόλπα και η ολίσθηση σε ράγες να διαδέχονται τις κινήσεις στον αέρα: εάν πατήσετε στο έδαφος και με τους τέσσερις τροχούς τις σανίδας, ολοκληρώνεται η προσπάθεια σας.
Και στα δύο βαθμολογήστε για την απόδοση σας, ενώ υπάρχει και ένα daily grind, με μια ξεχωριστή spot διαδρομή, στην οποία όμως έχετε μόνο μια ευκαιρία (τουλάχιστον, μπορείτε να κάνετε δοκιμαστικές προσπάθειες για όση ώρα θέλετε). Μικρές αλλαγές στον τομέα της παρουσίασης θα εντοπίσετε στο Olliwood: η πιο σημαντική βρίσκεται στην υιοθέτηση μιας καθαρότερης, εξομαλυμένης απεικόνισης, τόσο του χαρακτήρα όσο και των περιοχών γενικότερα.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ