Η προσφορά πρόσθετων υπηρεσιών, που ξεφεύγουν από το προπληρωμένο αρχικό πακέτο και προσφέρουν εξατομικευμένη εξυπηρέτηση των επισκεπτών είναι το κλειδί για την μεγιστοποίηση της κερδοφορίας των σύγχρονων all inclusive ξενοδοχείων, επισημαίνει σε άρθρο της στο ehotelier η αναλυτής της εταιρίας ερευνών στο χώρο της φιλοξενίας HVS στο Μαϊάμι, Kristina D’Amico.

Η πρόσφατη ανάκαμψη του μοντέλου all inclusive συνδέεται άμεσα με το value που προσφέρει στον επισκέπτη, έναντι των κλασικών ξενοδοχείων...

www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube