Με ανακοίνωσή της η Google, επισημαίνει:
"Τα κινητά τηλέφωνα έχουν δημιουργήσει νέους τρόπους προσέγγισης των καταναλωτών, προκειμένου εκείνοι να «δένονται» περισσότερο με τις μάρκες, είτε στον φυσικό ή τον ψηφιακό κόσμο. Οι άνθρωποι ψάχνουν προϊόντα στο διαδίκτυο (online) και στη συνέχεια κάνουν τις αγορές τους από κάποιο φυσικό κατάστημα. Βλέπουν ένα brand (μάρκα) στην τηλεόραση και μετά σερφάρουν στο διαδίκτυο για να μάθουν περισσότερες πληροφορίες. Επίσης, παρακολουθούν βίντεο στα κινητά τους τηλέφωνα κατά τη διάρκεια των καθημερινών τους μετακινήσεων, τα οποία τους «εμπνέουν» για να κλείσουν ένα ταξίδι από το laptop, καθώς επιστρέφουν σπίτι τους...
Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr