Αν μη τι άλλο, μία λιμουζίνα -η οποία για την ώρα θεωρείται η κορυφαία- καταναλώνει 3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει μόλις 69 γραμμ./χλμ. (κατά τον κύκλο NEDC) δεν περνά απαρατήρητη. Πόσω μάλλον όταν εξοπλίζεται με V6 3-λιτρο τούρμπο βενζινοκινητήρα (333 ίππους και 480 Nm) που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα (109 ίππους και 340 Nm) και με την συνδυασμένη ισχύς να ξεπερνά τους 400 ίππους.

Η υβριδική διάταξη είναι τεχνολογίας plug-in επιτρέποντας και την στατική φόρτιση των μπαταριών λιθίου ενώ η καθαρή ηλεκτροκίνητη αυτονομία αρκεί για 30 km (κάπως έτσι εξηγούνται και οι «πράσινες» επιδόσεις στον τυποποιημένο κύκλο μετρήσεων). Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube