Ο ήρωας, ο οποίος για χρόνια ζει στη σκιά του αδερφού του επανέρχεται σε έναν πρωταγωνιστικό ρόλο μετά από περισσότερα από 10 έτη, προσπαθώντας να επαληθεύσει τα λεγόμενα του προέδρου της ιαπωνικής εταιρείας. To πρώτο Luigi’s Mansion κυκλοφόρησε από το studio της Nintendo EAD του Shigeru Miyamoto σαν launch title στο GameCube και συνοδεύτηκε από τη θετική αποδοχή του ειδικού Τύπου, αν και αρκετοί gamers δυσανασχέτησαν κυρίως λόγω της μικρής διάρκειας και του σχεδόν μηδαμινού replay value του τίτλου.
Η Nintendo παρόλα αυτά πίστεψε στο αρκετά πρωτότυπο concept του παιχνιδιού και αποφάσισε να δώσει μια δεύτερη ευκαιρία στον Luigi, ανακοινώνοντας στην E3 2011 το Luigi’s Mansion 2. Το παιχνίδι αναπτύχθηκε από την καναδική Next Level Games, η οποία στο παρελθόν συνεργάστηκε ξανά με τη Nintendo σε τίτλους όπως το Punch-Out ή το Mario Strikers. Το παιχνίδι ξεκινάει με τον καθηγητή E. Gadd να κάνει την επανεμφάνισή του, ζητώντας για άλλη μια φορά τη βοήθεια του Luigi. Ο πρωταγωνιστής μας καλείται να συλλέξει τα κομμάτια του Dark Moon, η καταστροφή του οποίου έχει προκαλέσει την αναστάτωση της συμπεριφοράς των φαντασμάτων της Evershade Valley μετατρέποντας τα σε εχθρικά. Για να το καταφέρει αυτό ο Luigi θα περάσει από 5 επαύλεις γεμάτες με ενδιαφέρουσες προκλήσεις, τόσο από πλευράς εχθρών όσο και γρίφων.
Η βασική συνταγή δεν έχει αλλάξει ιδιαίτερα. Ο Luigi χρησιμοποιεί το Poltergust 5000-τη σκούπα του, για να ρουφήξει τα διάφορα φαντάσματα, αφού πρώτα τα ακινητοποιήσει με τη χρήση του stroboscope, ενός αξεσουάρ που αντικαθιστά το φακό του πρώτου Luigi’s Mansion. Το action κομμάτι μπορεί να ακούγεται σχετικά απλό, όμως δεν κουράζει καθόλου, λόγω της ποικιλίας των εχθρών. Το cast των φαντασμάτων είναι σχετικά μεγάλο και το καθένα απαιτεί διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης. Από ένα σημείο και μετά, εμφανίζονται σε ομάδες και εκεί βοηθάει και το dodge button, το οποίο είναι απαραίτητο για να αποφύγει κανείς τις επιθέσεις των εχθρών. Η εξερεύνηση αποτελεί το πιο βασικό στοιχείο του τίτλου.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.