Το 1948 ξεκίνησε η παραγωγή του Land Rover σε μία περίοδο που η Rover αναζητούσε τρόπος να ανακάμψει από τις στάχτες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσω ενός μοντέλου με προοπτική εξαγωγής. Θετική ένδειξη ήταν η ζήτηση που υπήρχε για τις πολιτικές εκδόσεις του Jeep Willys, που ήταν κι αυτό που δάνεισε το πλάισιό του για να «χτιστούν» πάνω του τα πρωτότυπα Land Rover (1947).

Το μοντέλο παραγωγής που ακολούθησε ήταν φυσικά σπαρτιάτικο, είχε χαρακτηριστικά φτερά που ξεχώριζαν από το υπόλοιπο αμάξωμα, καινούργιο γαλβανισμένο πλαίσιο τύπου σκάλας και αλουμινένιο αμάξωμα -που ναι μεν ήταν πιο ακριβό αλλά ήταν πιο ελαφρύ και δεν υπήρχαν και κρατικοί περιορισμοί στην προμήθειά του- καθώς και βενζινοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με ισχύ 50 ίππους και 4άρι σαζμάν.

Με βάρος περίπου 1,2 τόνους και με τις τριβές του συστήματος μετάδοσης της μόνιμης τετρακίνησης να είναι μεγάλες, ήταν απόλυτα λογικό η τελική του ταχύτητα να μην ξεπερνούσε τα 75 χλμ/ώρα ενώ θόρυβος ήταν το κάτι άλλο. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube