Είναι δεδομένο ότι το PlayStation Vita γνωρίζει μια στασιμότητα στις πωλήσεις και ο βασικότερος λόγος είναι η απουσία σημαντικών παραγωγών που μπορούν να το βοηθήσουν.
Χάρη στα ειδικά του τεχνικά χαρακτηριστικά, το φορητό σύστημα της Sony έχει πέσει «θύμα» των ίδιων των developers, αφού ελάχιστοι έχουν καταφέρει να… αντικαταστήσουν τα shoulder buttons των home consoles controllers με την οθόνη αφής και την πίσω επιφάνεια του συστήματος και να προσφέρουν μία μοναδική εμπειρία στην κατηγορία των shooters. H ώρα του πρώτου εξαιρετικού τίτλου σε αυτό το genre μπορεί να άργησε, αλλά πλέον έφτασε και οι fans της σειράς Killzone θα πρέπει να γνωρίζουν ότι για πρώτη φορά μπορούν να ζήσουν εμπειρία αντίστοιχη των οικιακών PlayStation του χθες και του σήμερα.
Η Guerilla Cambridge (εταιρεία που έχει αφήσει το στίγμα της και σε τίτλους όπως τα Medievil, Ghosthunter και LittleBigPlanet PSP) έχει επενδύσει στα σημεία που πρέπει ακριβώς και προσφέρει έναν τίτλο που φαίνεται πως έχει «χτιστεί» πάνω στη φορητή κονσόλα. Άλλοτε αφήνοντας τον παίκτη να ξεφύγει από τα καθιερωμένα του portable gaming και άλλοτε περιορίζοντάς τον, το Killzone: Mercenary είναι ένα ξεχωριστό μέρος της σειράς. Τα γεγονότα μας φέρνουν λίγο μετά το τέλος του πρώτου Killzone με τον παίκτη να αναλαμβάνει το ρόλο ενός μισθοφόρου με το όνομα Arran Danner. Πρόκειται για ένα πρώην μέλος της UCA που δεν βάζει την ηθική μπροστά και αναλαμβάνει αποστολές τόσο από την ISA, όσο και από την πλευρά των Helghast. Στα γεγονότα του νέου τίτλου, ο πρωταγωνιστής αναλαμβάνει την απομάκρυνση του πρέσβη του πλανήτη Vecta και της οικογένειάς του από την πόλη Pyrrhus, ωστόσο η επαφή με το γιο του (πρέσβη) θα φέρει τα πάνω κάτω στον τρόπου που σκέφτεται.
Το Killzone: Mercenary δεν αποτελεί ένα κλασικό shooter με τη δομή που έχουμε συνηθίσει στα οικιακά συστήματα, αφού η ομάδα ανάπτυξης επέλεξε μια λογική που θυμίζει περισσότερο το Unit 13. Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με μία κεντρική ιστορία χωρισμένη σε αποστολές που συνδέονται μεν χρονικά, αλλά δεν αποτελούν τη μία -απαραίτητα- συνέχεια της επόμενης. Αυτόματα, αυτό σημαίνει πως ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να ασχοληθεί με το customization ανάμεσα στις μάχες, να φανερώσει αντικείμενα, όπλα και gadgets και μετά να συνεχίσει. Κάθε ξεχωριστή αποστολή βαθμολογείται από ένα ειδικό σύστημα, που παροτρύνει τους ενδιαφερόμενους να χρησιμοποιήσουν διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης (πχ. πιο stealth) και τους επιβραβεύει ανάλογα.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ