Όμως ο "αρχιτέκτονας" του PS4 Mark Cerny αναφέρει ότι παράγοντες όπως το latency θα καταστήσουν τη χρήση του συγκεκριμένου feature όχι ενδεδειγμένη για ορισμένες κατηγορίες τίτλων όπως είναι τα shooters ή τα racing games, όπου και οι ανάγκες μεταφοράς δεδομένων είναι αρκετά μεγάλες.
«Είναι μέρος της gaming τεχνολογίας μέσω cloud και θα υπάρχει κάποιο latency. Πιστεύω ότι κάποια παιχνίδια θα λειτουργούν καλά και κάποια όχι. Εάν παίζετε ένα twitch fighter ή racing game, τότε ίσως και να μην σας αρέσει αυτό το χαρακτηριστικό. Αυτό είναι το cloud gaming. Πάντως πολλά παιχνίδια θα χρησιμοποιούν άριστα αυτή την τεχνολογία», συμπλήρωσε το στέλεχος της εταιρείας.
Πηγή: enternity.gr