ΕΛΑΣΤΙΚΑ
- Συνολικός αριθμός που διατέθηκαν το 2017: 38.788
- Από αυτά τα 33.520 διατέθηκαν σε αγώνες και τα 5.268 σε δοκιμές.
- Από τα 38.788 ελαστικά, τα 25.572 ήταν σλικ και τα 13.016 βρόχινα ή ενδιάμεσα.
- Ο συνολικός αριθμός ελαστικών που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των αγωνιστικών Σαββατοκύριακων: 12.920, από αυτά τα 11.532 ήταν σλικ και τα 1.388 ήταν βρόχινα ή ενδιάμεσα.
- Συνολικός αριθμός ελαστικών που ανακτήθηκαν μετά τη χρήση: Όλα
- Μέγιστος αριθμός χιλιομέτρων ανά γόμα και ανά οδηγό (χωρίς δοκιμές εξέλιξης):
Σκληρή: 74 km (Esteban Ocon, Force India)
Mέση: 587 km (Lance Stroll, Williams)
Μαλακή: 4,696 km (Lewis Hamilton, Mercedes)
Πολύ μαλακή: 6,261 km (Sergio Perez, Force India)
Πάρα πολύ μαλακή: 4,674 km (Stoffel Vandoorne, McLaren)
Ενδιάμεσα: 433 km (Lance Stroll, Williams)
Βρόχινα: 242 km (Felipe Massa, Williams)
ΠΙΤ ΣΤΟΠ
- Συνολικός αριθμός πιτ στοπ: 533 (από αυτά 6 ήταν για ποινές διέλευσης και ένα ποινή στάσης 10 sec)
- Αυτό μας δίνει ως μέσο όρο 26.7 πιτ στοπ ανά αγώνα και 1.5 πιτ στοπ ανά οδηγό σε κάθε αγώνα.
- Τα περισσότερα πιτ στοπ έγιναν: 41 στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν
- Τα λιγότερα πιτ στοπ έγιναν: 18 στο Αυστριακό Grand Prix.
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
- Συνολικά ήταν: 435 (*), κατά μέσο όρο 21.8 ανά αγώνα.
- Περισσότερα προσπεράσματα σε αγώνα: 42 στο Αζερμπαϊτζάν
- Περισσότερα προσπεράσματα σε αγώνα υπό βροχή: 31 στην Κίνα
- Λιγότερα προσπεράσματα σε αγώνα: 1 στη Ρωσία
- Οδηγός που προσπέρασε περισσότερες φορές: Daniel Ricciardo, 43
- Οδηγός με τα περισσότερα προσπεράσματα σε έναν αγώνα: Daniel Ricciardo, 13 (Bρετανικό Grand Prix)
- Οδηγοί που δέχτηκαν λιγότερα προσπεράσματα: Max Verstappen και Lewis Hamilton, 2 φορές (**).
- Ο οδηγός που κέρδισε περισσότερες θέσεις στον πρώτο γύρο: Lance Stroll, κέρδισε συνολικά 36 θέσεις στους πρώτους γύρους των αγώνων.
- Η ομάδα που πραγματοποίησε τα περισσότερα προσπεράσματα: Red Bull, 65 – από αυτά πραγματοποίησε 43 ο Daniel Ricciardo, και 22 ο Max Verstappen.
- Οι ομάδες που δέχτηκαν τα λιγότερα προσπεράσματα: 11, Red Bull (9 Daniel Ricciardo, 2 Max Verstappen) και Ferrari (8 Kimi Raikkonen, 3 Sebastian Vettel).
ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΣ
- Μεγαλύτερος χρονικά αγώνας: Aζερμπαϊτζάν, 2 ώρες, 3 λεπτά και 55.753 δευτερόλεπτα
- Μικρότερος χρονικά αγώνας: Mόντσα, 1 ώρα, 15 λεπτά και 32.312 δευτερόλεπτα.
- Ταχύτερος γύρος της χρονιάς: Mόντσα, μέση ωριαία ταχύτητα νικητή, (Lewis Hamilton)243.626 kph
- Υψηλότερη ταχύτητα που επετεύχθη με ελαστικό Pirelli P Zero Formula 1 κατά τη διάρκεια Grand Prix: 362.4 kph από το Sebastian Vettel στο Μεξικό.
- Περισσότεροι ταχύτεροι γύροι: Lewis Hamilton, 18 (7 σε αγώνα και 11 σε κατατακτήριες δοκιμές).
- Περισσότεροι γύροι επικεφαλής αγώνα: 527, Lewis Hamilton.
Η PIRELLI στη FORMULA 1 (ΑΠΟ ΤΟ 1950)
- Αγώνες: 340
- Νίκες: 181
- Pole positions: 184
- Βάθρα: 550
- Ταχύτεροι γύροι: 188
- Τίτλοι οδηγών: 12
- Tίτλοι κατασκευαστών: 7
ΑΛΛΟΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΕΣ ΑΡΙΘΜΟΙ
- Οδηγοί που έχουν οδηγήσει μονοθέσιο F1 με ελαστικά Pirelli από το 2010: 112 (περιλαμβάνονται δοκιμαστές και τρίτοι οδηγοί).
- Συνολικά χιλιόμετρα με όλες τις γόμες φέτος: 329.170 km
- Ανά γόμα:
Σκληρή 1,549 km
Mέση 20,259 km
Μαλακή 94,893 km
Πολύ μαλακή 118,729 km
Πάρα πολύ μαλακή 83,465 km
Ενδιάμεσα 7,089 km
Βρόχινα 3,186 km
- Απόσταση που καλύφθηκε στους αγώνες του 2017: 102.856 km
- Απόσταση που καλύφθηκε σε δοκιμές εξέλιξης: 14.285 km
- Αριθμός ταχύτερων γύρων (σε κατατακτήριες δοκιμές και αγώνες) από τον παγκόσμιο πρωταθλητή το 2017: 18 (7 σε αγώνες 11 σε κατατακτήριες δοκιμές)
- Χαμηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα νικητή σε στεγνό αγώνα: 148.176 kph (Daniel Ricciardo, Grand Prix Αζερμπαϊτζάν)
- Χαμηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος σε αγώνα (Κυριακή): 14° στην Κίνα
- Χαμηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος σε αγώνα (Σαββατοκύριακο): 14° στην Κίνα.
- Υψηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος σε αγώνα (Κυριακή): 55° στην Ουγγαρία.
- Υψηλότερη θερμοκρασία οδοστρώματος σε αγώνα (Σαββατοκύριακο):56° στο Μπαχρέιν.
- Χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε αγώνα (Κυριακή): 13° στην Κίνα.
- Χαμηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε αγώνα (Σαββατοκύριακο): 13° στην Κίνα.
- Υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε αγώνα (Κυριακή): 33° στην Ουγγαρία.
- Υψηλότερη θερμοκρασία περιβάλλοντος σε αγώνα (Σαββατοκύριακο): 43° στο Μπαχρέιν.
Δοκιμές ελαστικών 2018
- Πίστες (8): Άμπου Ντάμπι, Βαρκελώνη, Βουδαπέστη, Μανί Κουρ, Μεξικό, Πωλ Ρικάρντ, Σακχίρ, Σίλβερστον.
- Πρωτότυπα ελαστικά που δοκιμάστηκαν: 198 (147 σλικ, 18 ενδιάμεσα, 33 βρόχινα).
- Ομάδες και διανυθέντα χιλιόμετρα δοκιμών με ελαστικά του 2018:
Red Bull: 2,637.74 km
McLaren: 2,350.11
Mercedes: 1,974.69
Ferrari: 1,546.12
Renault: 1,210.30
Toro Rosso: 1,200.99
Haas: 995.58
Sauber: 942.58
Williams: 936.67
Force India: 490.66
H ομάδα της PIRELLI και οι καλεσμένοι της
- Μέλη ομάδας Pirelli που ταξιδεύουν σε κάθε αγώνα: 60 (κατά μέσο όρο)
- Διαφορετικές εθνικότητες στην ομάδα της Pirelli Formula 1: 10
- Διαφορετικές γλώσσες που μιλούν τα μέλη της ομάδας: 10
- Δελτία Τύπου από την ομάδα Pirelli Formula 1: 210
- Γραφήματα: 167
- F1 Tweets που στάλθηκαν από το λογαριασμό @PirelliSport διαμέσου του Twitter: περίπου 2.400
- Σημειωματάρια Pirelli που μοιράστηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς: περίπου 3.000
- Καλεσμένοι: 6.350
- Καπέλα Pirelli που πουλήθηκαν:13.580
Η ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΗΣ PIRELLI ΤΟ 2017
- Γεύματα στο χώρο φιλοξενίας της Pirelli (των δοκιμών συμπεριλαμβανομένων): 15.900
- Λίτρα νερού που καταναλώθηκαν: 14.400
- Μακαρόνια που μαγειρεύτηκαν από τον σεφ της Pirelli: 870 kg
- Ρύζι που ετοιμάστηκε: 320 kg
- Παρμεζάνα που χρησιμοποιήθηκε: 120 kg
- Κιλά προσούτο που φαγώθηκαν: 80
- Πίτσες που ετοιμάστηκαν από το σεφ της Pirelli: 400
- Αριθμός διαφορετικών γλυκών που φτιάχτηκαν: 55
- Παγωτά που καταναλώθηκαν: 7.600
- Καφέδες που σερβιρίστηκαν: περίπου 30.200
- Λίτρα ελαιόλαδου: 520
2016 – 2017 ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube