Με το μήνυμα «Τύχη στη στιγμή», η Ελληνικά Λαχεία, μια εταιρεία της ΟΠΑΠ Α.Ε., πραγματοποίησε σήμερα, 7 Μαΐου 2014, την επίσημη παρουσίαση του νέου στιγμιαίου τυχερού παιχνιδιού ΣΚΡΑΤΣ, στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου που πραγματοποιήθηκε στο The Hub Events. Το ΣΚΡΑΤΣ είναι το προϊόν της συνεργασίας των κορυφαίων στον κλάδο τους εταίρων: της ΟΠΑΠ Α.Ε., της Scientific Games InternationaI και της Intralot, και δημιουργήθηκε για να απαντήσει στις σημερινές ανάγκες των παικτών. Πρόκειται για ένα νέο, απλό και διασκεδαστικό παιχνίδι με συχνά κέρδη, αφού 1 στους 4 κερδίζει. Ταυτόχρονα, το ΣΚΡΑΤΣ ανταποκρίνεται στις πιο υψηλές απαιτήσεις τεχνολογικής υπεροχής και αξιοπιστίας, στο πλαίσιο του υπεύθυνου παιχνιδιού της ΟΠΑΠ Α.Ε.
Τα δελτία ΣΚΡΑΤΣ της ΟΠΑΠ έχουν αρχίσει να διατίθενται ήδη από την 1η Μαΐου στα πρακτορεία ΟΠΑΠ και έχουν ήδη γίνει το αγαπημένο παιχνίδι πολλών παικτών. Παράλληλα, το ΣΚΡΑΤΣ διατίθεται και από τους λαχειοπώλες και σε άλλα σημεία πώλησης, όπως μίνι μάρκετ. Ενδεικτικό της μεγάλης επιτυχίας του ΣΚΡΑΤΣ στο ξεκίνημά του, και της θετικής αποδοχής από τους καταναλωτές, είναι το γεγονός ότι τις πρώτες έξι μέρες της κυκλοφορίας του, χωρίς να έχει ακόμα πλήρως ολοκληρωθεί η τοποθέτηση στο δίκτυο διανομής, έχουν αναδειχθεί 260.000 νικητές! Το ΣΚΡΑΤΣ κυκλοφορεί σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις των 1€, 2€, 3€ και 5€, με κέρδη που φτάνουν μέχρι και 10.000€, 100.000€, 200.00€ και 500.000€, αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
Ο κ. Petr Matejovsky, CMO, της Ελληνικά Λαχεία Α.Ε. δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε το πρώτο μας παιχνίδι σύμφωνα με το πλάνο μας και που τα πρώτα μηνύματα από την πορεία του είναι ενθουσιώδη. Το ΣΚΡΑΤΣ ανήκει στην 2η πιο επιτυχημένη κατηγορία τυχερών παιχνιδιών παγκοσμίως και η Ελληνικά Λαχεία επενδύει σημαντικά στην υποστήριξή του, γιατί θα αποτελέσει έναν από τους κύριους πυλώνες ανάπτυξης της εταιρείας, καθώς και όλων των συνεργατών μας στο δίκτυο διανομής. Η Ελληνικά Λαχεία αξιοποιεί την υπεροχή και εξειδίκευση των τριών εταίρων, της SGI στα συστήματα ασφάλειας και εκτύπωσης, της Ιntralot στη διαχείριση δεδομένων και της ΟΠΑΠ Α.Ε. ως μιας από τις ισχυρότερες εταιρείες στην Ελλάδα, εφαρμόζοντας απόλυτα τις πρακτικές του υπεύθυνου παιχνιδιού. Το γεγονός αυτό επιτρέπει την παροχή νέων εμπειριών διασκέδασης και άμεσου κέρδους για τους καταναλωτές».
Η κα. Αναστασία Πλοιάρχου, Σύμβουλος Marketing της ΟΠΑΠ Α.Ε., παρουσίασε τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου προϊόντος, το πλάνο επικοινωνίας στα σημεία πώλησης, καθώς και τη διαφημιστική καμπάνια, με την πρώτη, αποκλειστική προβολή της τηλεοπτικής ταινίας που θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τις 9 Μαΐου. Στο πλαίσιο της συνέντευξης τύπου, οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν την εμπειρία του νέου παιχνιδιού, ‘σκρατσάροντας’ διάφορες κάρτες, ειδικά σχεδιασμένες για την εκδήλωση, για να νιώσουν πώς το νέο παιχνίδι μπορεί να αλλάξει τη διάθεσή τους στη στιγμή κερδίζοντας συχνά, από κάτι μικρό ως κάτι μεγαλύτερο, όπως την απόλαυση μιας εξόδου για καφέ ή δείπνο με φίλους, ή μία ταξιδιωτική εξόρμηση σε έναν κοντινό ή μακρινό προορισμό.