Ωστόσο ο επικεφαλής του τμήματος σχεδιασμού της Sony Toshimasa Aoki αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή του ότι τα πρώτα σχέδια του DualShock 4 έμοιαζαν πολύ με το χειριστήριο του Xbox 360. «Για τους αναλογικούς μοχλούς δοκιμάσαμε την ίδια διάταξη με το χειριστήριο του Xbox 360, όπου και ο αριστερός μοχλός βρίσκεται πάνω από το D-Pad. Σύμφωνα με το feedback που λάβαμε γνωρίζαμε ότι στους καταναλωτές άρεσε καλύτερα το χειριστήριο του Xbox 360 για τα shooter games. Η ομάδα δοκιμών μάς είπε να δοκιμάσουμε αυτή την εκδοχή. Αλλά έχοντας τα δύο sticks συμμετρικά είναι πιο κοντά στο DNA της κονσόλας μας και έπρεπε να το κρατήσουμε έτσι», ήταν -μεταξύ άλλων- τα λόγια του Aoki.
Αξίζει να σημειώσουμε πάντως, ότι πολλοί είναι οι παίκτες που δεν βρίσκουν και τόσο βολικό το DualShock 3, γι αυτό και η Sony προχώρησε σε αρκετές βελτιώσεις. Μπορείτε να δείτε εδώ και το σχετικό hands on μας από την Ε3.
Πηγή: enternity.gr