Όπως σημειώνει ο gaming insider Pete Doss, η αμερικανική εταιρεία αναμένεται να «χαλαρώσει» τις απαιτήσεις του Kinect σε επίπεδο GPU, το οποίο θα βοηθήσει τους τίτλους να εκμεταλλεύονται περισσότερους πόρους.
Συγκεκριμένα, το Xbox One «δεσμεύει» το 10% της ισχύος της GPU του για το Kinect, με το 8% να αξιοποιείται για την επεξεργασία της εικόνας και το 2% για την επεξεργασία των φωνητικών εντολών. Το επερχόμενο patch θα απελευθερώσει αυτό το 8% προς όφελος των games και των gamers.
Η κατάσταση αυτή ωστόσο δε μπορεί να αντιστρέψει το κλίμα που θέλει όλο το πρώτο κύμα τίτλων στα new-gen συστήματα να δείχνει καλύτερο στο PS4, ωστόσο σίγουρα θα βελτιώσει κάπως την κατάσταση. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το θέμα εδώ.