Κόντρα στην εποχή του downsizing η Ferrari δεν έχει την διάθεση ούτε σκοπεύει να συρρικνώνει την χωρητικότητα των κινητήρων της όπως δήλωσε ο Roberto Fedeli. «Όσο υπάρχει έστω και ελάχιστο turbo lag δεν θα προχωρήσουμε στην χρήση υπερτροφοδότησης. Όλα μας τα μοντέλα χαρακτηρίζονται από την γνήσια άμεση απόκρισή των κινητήρων τους και αν ο οδηγός δεν έχει το νιώθει αυτό τότε δεν μιλάμε για μία Ferrari» δήλωσε σε γερμανικό περιοδικό ο υπεύθυνος τoυ τμήματος εξέλιξης της ιταλικής εταιρείας.

Μάλιστα, για να δικαιολογήσει την υβριδική διάταξη της LaFerrari, ο ίδιος αναφέρει πως κάτι τέτοιο έγινε για να βελτιωθεί η απόκριση του V12 με περισσότερη ροπή και boost και πως το συγκεκριμένο -εξαιρετικά περιορισμένης παραγωγής- μοντέλο αποτελεί εξαίρεση και πως δεν θα δούμε άλλο με παρόμοια υβριδική διάταξη. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube