Η BMW i είναι η πρώτη αυτοκινητιστική μάρκα στον κόσμο που προσφέρει σε πελάτες μία διαδραστική, τρισδιάστατη εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας (Αugmented Reality) των προϊόντων της σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα που ξεκίνησε πριν από μερικές ημέρες.

Χρησιμοποιώντας την Tango, μία τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας για smartphone της Google, οι πελάτες μπορούν να ‘εξερευνούν’ το αγαπημένο τους μοντέλο BMW i3 ή i8, μέσα από μία διαδραστική οπτικοποίηση αληθινών διαστάσεων...

Περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube