Σάρωσε και στην πίστα του Μεξικού ο Μαξ Φερστάπεν! Ο Ολλανδός πιλότος της Red Bull και εν ενεργεία παγκόσμιος πρωταθλητής, δεν συμβιβάστηκε με την πρόωρη στέψη του και μετά το Τέξας, κατέκτησε και το Grand Prix του Μεξικού. Δεύτερος με την Mercedes o Λιούις Χάμιλτον, στην τρίτη θέση ο Σαρλ Λεκλέρκ με Ferrari.
Απίστευτη ατυχία για τον Σέρχιο Πέρες ο οποίος στη δεύτερη στροφή του πρώτου γύρου βγήκε εκτός και δεν κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα στην πατρίδα του. «Κατάρα» και για τον Μάγκνουσεν καθώς το μονοθέσιο του στον 33ο του Grand Prix βγήκε εκτός με αποτέλεσμα να υπάρξει προσωρινή διακοπή.
Στο race πήραν μέρος τα 19 από τα 20 μονοθέσια με τον Στρολ να ξεκινά από το pit lane. O Φερστάπεν έκανε εκπληκτικό ξεκίνημα, κάτι το οποίο συνέβη και με τον Σέρχιο Πέρες, ο οποίος όμως στάθηκε άτυχος αφού στη 2η στροφή συγκρούστηκε με τον Λεκλέρ και βγήκε εκτός πίστας εγκαταλείποντας την κούρσα.
Παρά το... χάος που επικρατούσε πίσω του, ο Φερστάπεν ξέφυγε από τον Λεκλέρ και τον Χάμιλτον, με τον πιλότο της Ferrati, να έχει πάρει μεγάλη διαφορά από τον τρίτο Σάινθ.
Την ίδια στιγμή, Χάμιλτον και Ρικιάρντο, έδιναν μάχη για την 3η θέση με τον πιλότο της AlphaTauri να μην αντέχει στην πίεση του Βρετανού και να υποκύπτει 10 γύρους αργότερα.
Από το σημείο εκείνο και μετά ο Χάμιλτον ξεκίνησε το κυνήγι στον Λεκλέρ και τον Σάινθ. Στον 20ο γύρο ο Φερστάπεν πήγε στα pits και επέστρεψε στην 7η θέση, πίσω από τον Ράσελ, τον οποίο πέρασε εύκολα για να ανέβει στην 6η θέση.
Και ενώ όλα έδειχναν φυσιολογικά ήρθε μια άτυχη στιγμή του Μάγκνουσεν για να «τινάξει» στον αέρα το Grand Prix. O πιλότος της Haas είχε μια σφοδρή έξοδο και διέλυσε κυριολεκτικά το μονοθέσιο του στις μπαριέρες της Στροφής 8. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα και αρκετοί οδηγοί βρήκαν την ευκαιρία να κάνουν ένα «φθηνό» pit stop.
Η ζημιά ήταν τόσο μεγάλη στις μπαριέρες γεγονός που οδήγησε στην προσωρινή διακοπή. Μισή ώρα αργότερα τα μονοθέσια πήραν ξανά τις θέσεις τους στην εκκίνηση, με τη σειρά που είχαν όταν βγήκε η κόκκινη σημαία.
Ο Φερστάπεν έκανε ξανά εξαιρετική εκκίνηση και παρέμεινε στην 1η θέση με τον Λεκλέρκ να διατηρεί τη δεύτερη. Προς το τέλος και με την πρώτη τριάδα να έχει κριθεί το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε από την 5η θέση και πίσω.
Χούλκενμπεργκ, Οκόν, Γκασλί και Μπότας διεκδικούσαν τη 10η θέση και τον τελευταίο βαθμό, με τον Γερμανό της Haas να κατέχει τη θέση και να την υπερασπίζεται με επιτυχία, μέχρι να τον περάσει τελικά ο Οκόν.
Λίγο πιο μπροστά ο Νόρις με τον Ράσελ μονομάχησαν για την 5η θέση την οποία και κατάφερε να πάρει μετά από εκπληκτικό ντεμαράζ.
Ο τερματισμός βρήκε τον Φερστάπεν εκ νέου θριαμβευτή και έτοιμο να ξεπεράσει τον Φέτελ σε νίκες στη Βραζιλία. Ο Χάμιλτον τερμάτισε στη 2η θέση και ο Λεκλέρ στην 3η. Ακολούθησαν οι Σάινθ, Νόρις, Ράσελ, Ρικάρντο, Πιάστρι, Άλμπον και Οκόν. Στον τελευταίο γύρο ο Χάμιλτον πήρε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.