Η Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν τα πρώτα ομαδικά ταξίδια δημοσιογράφων (group press trip) στη Θεσσαλονίκη για εκπροσώπους ρωσικών και γερμανικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με στόχο την προβολή της Θεσσαλονίκης ως προορισμό City Break στις ανερχόμενες αγορές της Ρωσίας και της Γερμανίας. Αυτό που πλέον επιδιώκουν, τόσο η Αθήνα όσο και η Θεσσαλονίκη, είναι η προσέλκυση τουριστών όχι μόνο το καλοκαίρι, αλλά όλες τις εποχές για μίνι διακοπές, για ένα τριήμερο έστω και πλήρες πρόγραμμα επιλογών.
Μάλιστα, δεδομένου ότι φέτος τη χώρα μας επισκέφτηκαν 2 εκατ. Γερμανοί και 1 εκατ. Ρώσοι τουρίστες, αυτή η πρωτοβουλία της Marketing Greece και της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης αποκτά ιδιαίτερη σημασία όσον αφορά τη συστηματική ανάδειξη των εσωτερικών τουριστικών προορισμών της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr