Σε όλο τον κόσμο ταξινομήθηκαν 76.124 οχήματα κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2015 – αύξηση 56% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.
«Οι πελάτες στην Ευρώπη και τις RHD αγορές ανά τον κόσμο περίμεναν πάνω από 50 χρόνια για την επίσημη εμπειρία Mustang, επομένως δεν μας εκπλήσσει η τεράστια ζήτηση που παρατηρείται σε αυτές τις περιοχές,» δήλωσε ο Stephen Odell, executive vice president, Global Marketing, Sales & Service. «Κατέκτησε την καρδιά των πελατών σε κάθε γωνιά του πλανήτη για να γίνει παγκόσμιο bestseller στη σπορ κατηγορία.»
Οι πρώτες πωλήσεις αναδεικνύουν στην Ευρώπη σε δημοφιλέστερες τις εκδόσεις fastback και cabrio και τις εξωτερικές αποχρώσεις Race Red και Magnetic Grey (και οι δύο έχουν το 21% των συνολικών πωλήσεων). Οι Ευρωπαίοι αγοραστές fastback προτιμούν την Race Red (24%) και οι πελάτες cabrio αντίστοιχα την Magnetic Grey (32%)...
www.driveandtravel.gr