Υπάρχουν φορές που η HD επανακυκλοφορία ενός συγκεκριμένου τίτλου είναι απαραίτητη προκειμένου να επαναφέρει τη δόξα και την αίγλη σε ένα franchise που -τελευταία- οι πειραματισμοί και οι προσπάθειες ανανέωσης κι εκσυγχρονισμού «κανιβάλισαν» τη δύναμη που είχε ως όνομα αλλά και ως παρουσία στο χώρο των video games και της κατηγορίας παιχνιδιών ρόλου. Το σύμπαν του Final Fantasy X παραμένει ίσως η τελευταία πραγματικά καλή στιγμή του franchise, τουλάχιστον έτσι όπως είχε καθιερωθεί μέχρι τότε. Όντας τότε, πίσω στο 2002, το πρώτο next generation Final Fantasy με εντυπωσιακά οπτικά εφέ καθώς και ζωντανούς διαλόγους, κατάφερε να κερδίσει σχεδόν όλους όσοι ασχολήθηκαν μαζί του, όχι μόνο για τα γραφικά του αλλά και για την εξαιρετική ιστορία του, που ακόμα και σήμερα αποτελεί ένα από τα καλύτερα σενάρια που έχουν γραφτεί ποτέ σε video game.
Εκτός των υπέροχων γραφικών και της συγκινητικής ιστορίας του, το FF X κορυφώνεται ως τίτλος μέσα από το πιο μελωδικό, όμορφο και συναισθηματικό soundtrack που έχει γραφτεί ποτέ στη σειρά. Τα συναισθήματα που προκαλούν οι συνθέσεις του Nobuo Uematsu, δεν μπορούν να περιγραφούν μέσα από ένα κείμενο καθώς κάτι τέτοιο θα αποχρωμάτιζε την όποια ένταση θα ζωγράφιζαν οι νότες στις σκέψεις του παίκτη. Για όσους δεν έχουν συντροφεύσει ακόμα τη Yuna και τον Tidus στο μεγάλο τους ταξίδι στον κόσμο της Spira, να αναφερθεί πως μια απειλητικά επικίνδυνη οντότητα που ονομάζεται Sin τιμωρεί τους ανθρώπους για τη ματαιοδοξία και τις αμαρτίες τους, αλλά η νέμεση αυτή δεν υπολογίζει και δεν ξεχωρίζει τελικά το καλό από το κακό, το αθώο από το ένοχο κι έτσι πρέπει να αφανιστεί. Οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν ενδιαφέροντες χαρακτήρες όπως τη Lulu, τη Rikku και τον Auron, με τη Yuna και τον Tidus να αποτελούν τους χαρακτήρες κλειδιά για την εξέλιξη της ιστορίας.
Οι ανατροπές καθώς και το απίστευτο (πραγματικά) φινάλε είναι σίγουρο πως θα καθηλώσουν τόσο τους λάτρεις της σειράς όσο και τους νεοφερμένους. Ειδικά για τους τελευταίους θα πρέπει να επισημανθεί το γεγονός πως το FFX είναι ιαπωνικό RPG παλιάς σχολής, με υπερβολικό αριθμό τυχαίων μαχών και σύστημα μάχης που βασίζεται στον order μηχανισμό, κάτι που σημαίνει ότι δεν πραγματοποιούνται σε άμεσο/ζωντανό χρόνο αλλά οι επιθέσεις γίνονται εναλλάξ (μεταξύ εχθρών και ηρώων) παραδίδοντας έναν περισσότερο στρατηγικό χαρακτήρα. Εκτός από τους ζωντανούς διαλόγους, δύο ακόμη στοιχεία ανέδειξαν το FFX: αρχικά, το σύστημα μάχης που εγκαταλείπει την Active Time Bar (ATB) που μέχρι πρότινος είχαν συνηθίσει οι παίκτες (χρειαζόταν δηλαδή στα προηγούμενα κεφάλαια να γεμίσει η αντίστοιχη μπάρα προκειμένου να επιτεθεί ο εκάστοτε χαρακτήρας) και τη θέση της δίνει στο σύστημα Conditional Turn-Based Battle (CTB) όπου μέσω ενός διαγράμματος εμφανίζεται η σειρά που θα επιτεθούν οι ήρωες και οι εχθροί ενώ κατά τη διάρκεια της μάχης, ο παίκτης μπορεί να αλλάξει την ομάδα του καθώς και τον εξοπλισμό του ανά πάσα στιγμή!
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ.