Στη χώρα που ανήγαγε το ποδόσφαιρο σε τέχνη, η Nike εκθειάζει το Βραζιλιάνικο στυλ ποδοσφαίρου με το νέο φιλμ "Dare to be Brasilian". Πρόκειται για ένα σύντομο σποτ που αναδεικνύει το μοναδικό στυλ και τη συμπεριφορά του κάθε παίκτη στο γήπεδο, με πρωταγωνιστές τους Neymar, Thiago Silva, David Luiz, Paulinho, Bernard και μέλη του προπονητικού team, συμπεριλαμβανομένου του Luiz Felipe Scolari (Felipao).
"Όπως έδειξε η νίκη της ομάδας στην έδρα της το περασμένο καλοκαίρι, κανείς δεν παίζει σαν τη Βραζιλία" είπε ο Davide Grasso, Chief Marketing Officer, Nike. "Το μοναδικό στυλ ποδοσφαίρου της Selecao αποτελεί έμπνευση για τη Nike και τους αθλητές όλου του κόσμου, και εμείς υμνούμε αυτό το μοναδικό τρόπο παιχνιδιού με τη νέα μας καμπάνια".
Δείτε το φιλμ εδώ
Το “Dare to Be Brasilian” διερευνά την προσωπικότητα και το ιδιαίτερο στυλ των Neymar, Silva, Luiz, Paulinho και Bernard, καθώς και τον τρόπο παιχνιδιού τους, δημιουργώντας ένα φαντασμαγορικό οπτικά πορτρέτο του αθλήματος μέσα από την οπτική του κάθε παίκτη. Έτσι, με σκηνές μοναδικές για τον κάθε ποδοσφαιριστή, βλέπουμε το παιχνίδι μέσα από τα μάτια του καθενός. Ο Neymar παίζει σαν παιδί, ο Luiz κατατροπώνει τους αντιπάλους του, ο Silva κυριαρχεί στην μικρή περιοχή, ο Bernard είναι ο απροσπέραστος μέσος ανάμεσα στους γίγαντες και ο Paulinho είναι το τετράγωνο μυαλό της ομάδας.
"Ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής είναι ο παίκτης που θα αυτοσχεδιάσει, θα τολμήσει και θα κάνει την αλλαγή" είπε ο Felipao. "Οι παίκτες μας ενισχύουν το μοναδικό στυλ παιχνιδιού τους με το φυσικό τους ταλέντο. Αυτό είναι που κάνει τους ίδιους, αλλά και την εθνική ομάδα, ανίκητους".
ΕΙΔΙΚΑ ΕΦΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
Για την τέλεια απεικόνιση του μοναδικού στυλ ποδοσφαίρου την Εθνικής Βραζιλίας, η Nike συνεργάστηκε με την Wieden+Kennedy και τον Βρετανό σκηνοθέτη Daniel Kleinman.
"Ήταν μεγάλη ευθύνη να δημιουργήσουμε αυτό το φιλμ για την Εθνική Βραζιλίας γιατί έχει τόσο μεγάλη σημασία" είπε ο Kleinman. "Νομίζω ότι καταφέραμε να υμνήσουμε τη Βραζιλία και να δημιουργήσουμε κάτι αντάξιο της φανέλας της Selecao ".
Ο Kleinman αντιμετώπισε πολλές προκλήσεις κατά τη διάρκεια του γυρίσματος, όπως η ταχύτητα του Bernard.
"Έτρεχε πάρα πολύ κατά τη διάρκεια του γυρίσματος και ήταν δύσκολο για την κάμερα να τον ακολουθήσει" είπε ο Kleinman.
"Κάθε σκηνή εκφράζει κάτι πολύ αληθινό και αντιπροσωπευτικό του κάθε παίκτη. Για παράδειγμα, είναι ξεκάθαρο ότι ο Felipao έχει πατρικά συναισθήματα προς τους παίκτες του, και είναι κάτι που δείξαμε στη δική του σκηνή" πρόσθεσε ο Kleinman.
Η εμφάνιση της ομάδας της Βραζιλίας θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Nike και σε επιλεγμένα σημεία πώλησης Nike Football από τις 20 Δεκεμβρίου.
Για επιπλέον πληροφορίες και φωτογραφικό υλικό επισκεφθείτε το http://nikeinc.com/news/nike-launches-the-dare-to-be-brasilian-campaign και παρακολουθήστε το https://www.facebook.com/NikeFootballGreece για να μαθαίνετε πρώτοι τα νέα της Nike!