Μετά από πρόσκληση της Ubisoft, το Enternity είχε τη χαρά να επισκεφτεί το ανοιξιάτικο πλην συννεφιασμένο Λονδίνο σε μια περίοδο έντονης διεθνούς δραστηριότητας. Σκοπός του ταξιδιού η παρουσίαση του Child of Light, ενός "μικρού” platform τίτλου από τα στούντιο της γαλλικής εταιρείας στο Montreal.
Ταξιδέψαμε μέχρι τη Leicester Square λοιπόν, μιλήσαμε με τους ανθρώπους της Ubisoft, παίξαμε (αρκετά) με τον τίτλο στο PS4 και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις από μια έκδοση πολύ κοντά στην τελική. Το πρώτο τμήμα του preview αποτελείται από τις εντυπώσεις μας, ενώ ακολουθεί συνέντευξη με τους Jeffrey Yohalem (Lead Writer) και Patrick Plourde (Creative Director).
Το Child of Light είναι ένα 2D scrolling platform/ RPG που δημιουργοί του είναι στελέχη της Ubisoft με προϋπηρεσία στα Far Cry 3 και Assassin's Creed: Brotherhood. Ηρωίδα είναι η Aurora, η μικρή κόρη ενός Αυστριακού πρίγκηπα. Μετά από μια περίεργη αρρώστια το κορίτσι πέφτει σε λήθαργο μα παράλληλα ξυπνάει στο φανταστικό κόσμο της Lemuria τον οποίο πρέπει να σώσει από τη Μαύρη Βασίλισσα.
Ο τίτλος ποντάρει πολλά στην αισθητική του, που βασίζεται σε εικονογράφους όπως οι John Bauer, Edmund Dulac και Arthur Rackham, που δημιούργησαν στα τέλη του 1800 και στις αρχές του 1900. Στόχος της ομάδας ήταν να δημιουργήσει μια ζωντανή υδατογραφία με διακριτή αισθητική, και το αποτέλεσμα εκ πρώτης όψεως είναι ποιοτικό θυμίζοντας παιδικό βιβλίο.
Αξίζει να σημειωθεί πως, όπως στα πιο πρόσφατα και καταπληκτικά Rayman σαν το Rayman: Origins, χρησιμοποιείται και εδώ το UbiArt framework, που επιτρέπει την ομαλή ενσωμάτωση 3D μοντέλων σε 2D περιβάλλον και την αξιοποίηση ιδιαίτερα πολύπλοκων υφών και χρωματικών παλετών.
Η οπτική συγγένεια λοιπόν δεν ήταν τυχαία, ενώ είναι θετικό το ότι η Ubisoft φαίνεται να ακολουθεί αυτό το δρόμο και έξω από το γνωστό franchise. Την αίσθηση παιδικού βιβλίου ενισχύει και η γραφή του παιχνιδιού, όπου τα πάντα είναι σε...στίχους, οι περισσότεροι με ομοιοκαταληξία.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ