Στόχος του νέου site είναι να αποτελέσει πρότυπο στην αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτων, καινούριου ή μεταχειρισμένου όπως και κάθε άλλης μορφής υπηρεσίας που σχετίζεται με τον τομέα του αυτοκινήτου.
Την εκδήλωση προλόγισε η Γεωργία Ζαχαράκη, Digital Account Director του ομίλου Τempo OMD, η οποία ανέλυσε τον καθοριστικό ρόλο που παίζει το internet στην αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτου. Ο Στέλιος Ιακωβίδης παρουσίασε αναλυτικά το site, τις λειτουργίες του και τις καινοτομίες του καθώς επίσης και τις εύκολες μηχανές αναζήτησης, H Έλενα Ρίζου παρουσίασε την εμπορική και επικοινωνιακή πολιτική.
Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr