Το ICAP CONTACT CENTER, μέλος του ομίλου ICAP OUTSOURCING SOLUTIONS, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών και μακροχρόνια πορεία αναζητά εργαζόμενους για τη στελέχωση των τμημάτων εξυπηρέτησης πελατών σε έργα διαχείρισης e-shops, ενέργειας και τηλεπικοινωνιών. Η εταιρεία προσφέρει full time ή part time απασχόληση με ευέλικτα ωράρια στα κεντρικά της γραφεία στη Καλλιθέα.

Ακολουθούν τα δεδομένα για τη θέση εργασίας που προσφέρει η ICAP.

Αρμοδιότητες
• Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου, email και chat
• Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες ψηφιακής τεχνολογίας
• Διαχείριση αιτημάτων μέσω εισερχόμενων κλήσεων
• Καταχώρηση στοιχείων και αιτημάτων πελατών
• Διαχείριση παραπόνων

Απαραίτητα Προσόντα Υποψηφίου

• Απολυτήριο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
• Άνεση και ευγένεια στην επικοινωνία προφορικά και γραπτά
• Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
• Πνεύμα ομαδικότητας

Η εταιρεία παρέχει:

• Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών
• Διαρκή εκπαίδευση
• Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης σε ένα μεγάλο διεθνή οργανισμό
• Bonus παραγωγικότητας
• Εύκολη πρόσβαση στο χώρο με τα μέσα μαζικής μεταφοράς

Για να κάνετε αίτηση για τη θέση εργασίας κάντε click εδώ

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube