Mε τον τρόπο αυτό η βρετανική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο της VW ακολουθεί την γενική πρακτική των κατασκευαστών πολυτελείας να παρουσιάζουν όλο πιο exclusive και βέβαια και πιο ακριβές παραλλαγές των μοντέλων τους.

Η Continental GT V8 S λοιπόν κινείται από τον ίδιο, καινούργιο V8 των 4.000 κ.εκ. που φυσικά χρησιμοποιείται και σε άλλα μοντέλα του ομίλου (Audi S8 και RS6), ο οποίος για την περίσταση έχει φτάσει τους 528 ίππους και τα 680 Nm, γεγονός που σημαίνει μια αύξηση 21 ίππων και 20 Nm σε σχέση με την απλή εκδοχή.

Η ενδυνάμωση του κινητήρα, που μειώνει το χρόνο για το 0-100 στα 4,5 δλ. για το κουπέ και στα 4,7 για το κάμπριο (τελική 309 και 307 χλμ/ώρα αντίστοιχα), συνδυάζεται και με μια χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 10 χλστ. Περισσότερα - πηγή: caroto.gr

Επιμέλεια: Δημήτρης Μπαλής

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube