Ηρθε για να απαντήσει σε όλες τις αμφιβολίες και να λύσει όλους τους προβληματισμούς μας συνδυάζοντας τις αρετές των δύο κόσμων χωρίς συμβιβασμούς. Ελευθερία και αδρεναλίνη εφάμιλλη των μεγάλων μοτοσικλετών της BMW, πολυτέλεια και πρακτικότητα που συγκρίνεται με τα σπορ μοντέλα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Ο δικύλινδρος κινητήρας με τον ψεκασμό, τις 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, τα 647 κ. εκ., τα 60 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και με τα 6,73 kgm στις 6.000, αποδίδει γραμμικά και δυνατά σε όλο το φάσμα των στροφών εκτοξεύοντας το C600 μπροστά όταν ο δεξιός καρπός διατάζει την μετάδοση με αλυσίδα σε μπάνιο λαδιού. Χαμηλά κινείται πολύ ήρεμα και ιδανικά για την πόλη, αλλά ο κλασσικός ήχος BMW από το όμορφο, στιβαρό τελικό προδίδει τα …μοτοσικλετιστικά γονίδια καθώς ανεβαίνει ο ρυθμός.

Διαβάστε περισσότερα στο www.driveandtravel.gr

ON DEMAND: Όλα τα ρεπορτάζ στο επίσημο κανάλι του bwinΣΠΟΡ FM στο youtube