Το θέμα της ιδιωτικότητάς θέλει να θίξει η Apple στο νέο της διαφημιστικό σποτ. Σε αυτό η αμερικανική εταιρεία θέλει να τονίσει την ασφάλεια που παρέχει το Safari έναντι της πρότασης της Google για την περιήγηση στο διαδίκτυο με τον Chrome και ουσιαστικά να… τρομάξει τους χρήστες του Android.
Πώς προσπαθεί να το προβάλει αυτό; Στο σποτάκι αυτό, ένας χρήστης αναζητά κάτι στο smartphone του με τις κάμερες που υπάρχουν στους δρόμους να… μεταμορφώνονται σε πουλιά που πετούν κοντά στον χρήστη και να καταγράφουν ό,τι κάνει, ό,τι βλέπει, ό,τι αναζητεί.
Το σποτ κλείνει με την χαρακτηριστική φράση: “Privacy. That’s iPhone.”