Αν αναρωτιέται κανείς τι έχει πάει στραβά με την εμπορική πορεία του Ace Combat από τη δεκαετία του 1990 μέχρι σήμερα, δεν έχει παρά να αναλογιστεί τις πραγματικές καταβολές αλλά και το όνομα του Ace Combat Assault: Horizon Legacy Plus. Πρόκειται για νέα έκδοση του Ace Combat: Assault Horizon Legacy, το οποίο και είδαμε πρώτη φορά το 2011 για το Nintendo 3DS.
Παρά το "Assault Horizon" δεν σχετίζεται σε κανένα επίπεδο με το Ace Combat: Assault Horizon για PS3 και Xbox 360. Αντιθέτως αποτελεί διασκευή του Ace Combat 2 του 1997. Ο όρος "Plus" είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα της παράνοιας. Υποδεικνύει βέβαια ότι η νέα έκδοση φέρει κάποιους είδους βελτιώσεις ή/και προσθήκες. Σε μεγάλο βαθμό ο τίτλος παραμένει ίδιος και απαράλλαχτος με την προηγούμενή του μορφή.
Ο παίκτης αναλαμβάνει το ρόλο του Phoenix, ενός πολλά υποσχόμενου (προφανώς) πιλότου καθώς έρχεται αντιμέτωπος με αντάρτες που έχουν ως απώτερο σκοπό το πραξικόπημα στο φανταστικό κράτος USEA. Οι λεπτομέρειες της σύγκρουσης αναδεικνύονται μεταξύ των αποστολών, χάρη στον Olsen, ο οποίος εκτελεί και χρέη handler προκειμένου να λειτουργήσει ως αφηγητής. Βέβαια μικρή σημασία έχουν όλα αυτά για την ευρύτερη εμπειρία που βαδίζει σε γνωστά μονοπάτια.
Όλα ξεκινούν νωχελικά με μάχες μικρής κλίμακας πριν καταλήξει τελικά ο παίκτης μια να προστατεύει, μια να συνοδεύει, άλλοτε να "τρώει" μια μοίρα στην καθισιά του, όταν φυσικά δεν απασχολείται με κάποια πιο προσωπική μονομαχία στον αέρα.
Η ουσία είναι πως το περιεχόμενο δεν διαφέρει από εκείνο της έκδοσης από το 2011. Οπότε τι διαφέρει τελικά; Αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι κάτι δεν πάει καλά όταν αναφέρονται ως ξεχωριστά προσόντα χαρακτηριστικά που παρέχονται από το ίδιο το hardware, χωρίς να απαιτείται προσπάθεια από την ομάδα ανάπτυξης και αφορμή φυσικά είναι το New Nintendo 3DS. Είναι γεγονός ότι η σταθερότερη και πιο αξιόπιστη προβολή 3D βοηθά έναν τίτλο σαν και αυτόν.
Ειδικά δε αν θυμηθούμε τι κινήσεις κάνει συνήθως ο παίκτης όταν προσπαθεί να χειριστεί μαχητικά αεροσκάφη σε φορητή κονσόλα. Το γέλιο είναι πάντα προαιρετικό αλλά καλοδεχούμενο. Προστέθηκε επίσης υποστήριξη για Circle Pad Pro (άρα και για το C-Stick του new 3DS), η χρησιμότητα του οποίου είναι μικρή. Τα δύο επιπλέον shoulder buttons χρησιμοποιούνται για προσαρμογή πορείας μέσω του κάθετου πτερυγίου στην ουρά του σκάφους. Ο δεύτερος μοχλός χρησιμοποιείται για το χειρισμό της κάμερας.
Διαβάστε τη συνέχεια της παρουσίασης εδώ