Η Opel κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 300.000 νέων οχημάτων για πρώτη φορά μέσα σε μία πενταετία χάρη στη επιτυχημένη, συνεχιζόμενη προϊοντική της επέλαση. Η μάρκα ξεπέρασε το σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς, που περιορίστηκε σε αύξηση 5% από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάρτιο. Το μερίδιο αγοράς της Opel αυξήθηκε κατά 0,2 ποσοστιαίες μονάδες στο 6%. Επομένως, η εταιρία κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα πωλήσεων και μεριδίου αγοράς 1ου τριμήνου τα τελευταία πέντε χρόνια...
www.driveandtravel.gr